Monday, December 30, 2013

2013

Tak jsem se nakonec nechala inspirovat ostatními blogy a rozhodla se zhodnotit celý tento rok do jednoho článku. Nejdříve jsem myslela, že nebudu mít o čem psát. Osobně nesnášim tyhle hodnocení roku, protože většinou přijdu na to, že nijak zvlášt zlomový (jako u 99% lidí) nebyl. No pravda, ani 2013 zlomový nebyl, ale i přesto v něm bylo pár chvil, které mě nějakým způsobem pošoupli dopředu ve všem, co mě baví.


Leden nezačal úplně slavně. Prošla jsem si klasickou pubertální chvílí a každý víkend jsem byla v lihu haha hrozný výraz, ale nic by to nepopsalo lépe). Naštěstí mi potom vše bylo špatně, zjistila jsem, že můj žaludek je možná superodolný, ale kocovina ráno, to je něco jiného. Ráda bych teď napsala, že jsem dostala rozum, ale přece jenom je to docela sranda.

Na začátku března jsem začla zase o něco více fotit a začal nekončný proces dorůstání ofiny. Definitivně jsem si řekla, že tenhle rok si pořídím zrcadlovku a začala si hledat brigádu, kterou jsem našla v červnu a skončila v ní zase v srpnu, protože jsem z toho byla dost na dně a zjsitila, že práce ve fastfoodech neni nic pro mě. Na zrcadlovku jsem si ale přece jenom ušetřila a v září si jí konečně pořídila. Celý život jsem chtěla Canon, ale nakonec jsem si koupila Nikon a myslím, že chybu jsem neudělala. Naučila jsme se fotky upravovat sama, objevila Lightroom a vyhrála svojí první fotografickou soutěž.


Na jaře se zvětšila moje láska k běhání. Po každoroční zimní pauze jsem zase začala v březnu, běhala cca 3-4x týdně a v srpnu zaběhla 21 kilometrů pod dvě hodiny. Nakonec jsem se nadšeně přihlásila na půlmaraton a ikdyž se mi teď v zimě nedaří chodit běhat tak často, tak se na něj pořád těším (a bojim).

V létě jsem byla poprvé v Berlíně na "vlastní pěst", neztratila se a poznala celé město za dva dny, týden jsem válela šunky už podruhé v Tunisku, týden jsem jezdila na kole po orlických horách a zbytek léta si užila doma s kamarádama.

Podzim utekl jako voda, já přestala hrát volejbal, zkusila jsem atletiku, ale nakonec zůstala jen u samotářského běhání po místních lesích. Několikrát uvažovala nad permicí do posilovny, ale nechci si zkazit lásku k běhání pásem a radši si budu cvičit z pohodlí domova. Sportovat mě ale baví pořád, propadla jsem joze, začalo mě bavit plavání a posilování. Cvičila jsem snad všechny programy na internetu, některé si zamilovala a některé už nechci nikdy vidět.

A co se blogu týče? Celý rok jsem zvládla blogovat bez pauzy, získala stovky nových čtenářů <3, měla jsem možnost poprvé navázat spolupráce a asi 3x změnila design. Napsala jsem přes 150 příspěvků a nafotila kolem tisíce fotek. Blog mi toho dal hodně, ikdyž je to jenom koníček. Bez Vás bych tolik nefotila ani nevařila a nepekla, nepoznala tolik lidí, které baví to co mě a nebyla odhodlaná se v zájmech posunout zase o krok dál. Doufám, že příští rok bude přinejmenším tak dobrý jako tento!

Ps: o že nemám ráda hodnocení roku neznamená, že mě nebaví číst podobné články! takže jestli blog máte tak ho očekávám i u vás! :D

27 comments:

  1. Pro me byl tenhle rok nejvic v lihu :D ale ne každy víkend naštěstí a jo bylo to skvělý!!
    Přeju jen to nejlepsi v dalším roce <3

    ReplyDelete
  2. koukám, že pro všechny to byl celkem 'v lihu' rok :O :D
    je dobře, žes začala víc fotit, tvoje fotky miluju! ♥
    a Šťastný Nový rok! :)

    ReplyDelete
  3. super :) hlavně alkohol je super, zítra je ten Silvestr co? :D osobně tyhle shrnužesenicnestalo články taky moc nemusím, ale ten tvůj jsem si tedy přečetla a nakonec to nebylo tak hrozné :) fandím ti :)

    ReplyDelete
  4. Já mám naopak tyhle rekapitulující články ráda, hlavně na mých oblíbených blozích. :)
    Hodně štěstí do nového roku. <3

    ReplyDelete
  5. přeji ti hodně štěstí v Novém roce:)

    ReplyDelete
  6. V lihu byl snad pro všechny :D Lihem si s ním taky zítra všichni rozloučíme :D

    ReplyDelete
  7. Před chviličkou jsem taky publikovala shrnovací článek, tak se mrkni :) Ten tvůj jsem přečetla jedním dechem, já si myslela, že mám to období "v lihu" za sebou, že už se nedokážu tak moc opít a bohužel jsem to dvakrát moc, moc přepískla. Jednou to bylo po maturitě, to beru, ale podruhé... :D Radši nic, vzhůru do nového roku!

    ReplyDelete
  8. Super článek, a já tě musím jen obdivovat, jak za ty perfektní fotky, tak za ten běh - já jsem na sebe byla nejvíc pyšná, když jsem uběhla 8 kilometrů a měla jsem pocit, že víc ani možný není :D
    No a já mám naopak vždycky pocit, že každý rok zlomový byl, a vždycky si říkám, že tenhle byl zlomový úplně nejvíc :D
    A jsem si jistá, že to vítězství ve fotografické soutěži nebylo tvé poslední, ať se daří!
    Ve všem! :)

    ReplyDelete
  9. S tím fastfoodem ti úplně rozumím a obdivuji, že jsi tam vydržela ty tři měsíce, já to po měsíci a půl vzdala :-).
    Přeji úspěšný rok 2014 :-)

    ReplyDelete
  10. ja som si tiež dala záväzok, že tento rok budem mať zrkadlovku. Najprv som si myslela, že to už nedodržím, ale včera som si ju predsa objednala :D aj keď príde po novom roku, stále platí to, že som ju objednala ešte v tomto ! :D a super článok :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  11. Já letos poprvé dala 10km a jsem na to hrozně pyšná!:) krásný nový rok přeju:)

    ReplyDelete
  12. Hezky shrnutý rok , a zní zajímavě :)

    ReplyDelete
  13. Já ve fastfoodu vydržela jen dva měsíce a půl.. a už nikdy víc! :-D
    Tyhle shrnutí čtu moc ráda. Přeju hezký nový rok, ať se daří :-)

    ReplyDelete
  14. Ja mám, práve naopak, tieto články celkom rada. :) Páči sa mi, že si tie fotky spracovala ako film. Môj rok tiež nebol ničím zaujímavý. Určite v ňom bolo zopár svetlých momentov, no mám pocit, že som väčšinu času presedela nad knihami. Takže do nového roku si dávam predsavzatie viac sa baviť aj keď to zahŕňa spomínaný lieh. :D

    ReplyDelete
  15. Šťastný nový rok..:)))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Běhání v zimě mám nejradši, když je mráz a sníh, a to jsem člověk, který spí i v ponožkách a chodí doma ve svetru. Ale v zimě jsem na cestách sama, sníh se třpytí, no prostě balzám na duši :) :) :) Běhám i v -6°:) :) :) Přeji ti krásný nový rok a hodně úspěchů ve všem, co děláš :) Vlaďka

    ReplyDelete
  17. Pro mě bude spíše hodně zlomový rok 2014 - hodlám si pořídit ultrazoom nebo zrcadlovku, splní se mi sen vidět tu nejlepší kapelu pod sluncem na živo a kdo ví kolik toho ještě zažiji?
    PS: Měla si super rok, který ti hodně dal a doufám, že ničeho nelituješ!! :)

    ReplyDelete
  18. Ahoj, pomohli byste mi prosím s dotazníkem k mojí školní práci?
    http://www.survio.com/survey/d/I5A3W1O9K9G2P9U5O

    Díky moc! :)

    ReplyDelete
  19. Moc pěkný článek :) Tak ať se v příštím roce posuneš ještě dál a ať se máš jenom dobře :) svůj rok bych taky nepopsala jako zlomový, ale taky bych řekla, že jsem se v něčem pošoupla dál :)

    ReplyDelete
  20. Šťastný nový rok! :) krásny článok :) zabehnúť 21 km?? ja som zatiaľ dala najviac 8,5 ale tento rok sa mi dúfam podarí aspoň 10km :)

    ReplyDelete
  21. Šťastný nový rok Vaci! :) Letos mám v plánu pořídit si zrcadlovku a začít běhat :D :)

    ReplyDelete
  22. Juu, tak to vypadá, že jsi měla úžasný rok! :)) Přeji ti všechno nejlepší do nového roku, ať je ještě lepší než tento! ;))

    ReplyDelete
  23. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieoffiacial.blogspot.sk

    ReplyDelete
  24. Kdyby jsi si chtěla tedy předčíšt něco o předsevzetí --- http://alchymie-zivota.blogspot.cz/2014/01/rok-se-s-rokem-sesel-aned-predsevzeti.html
    Jinak moc hezká článek. :)

    ReplyDelete
  25. Jej, to je ake pekne zhodnotenie. :) Tak ti teda prajem, aby bol dalsi tvoj rok uspesny nielen v blogovom ale ja v osobnom zivote. :)

    ReplyDelete