Friday, November 8, 2013

That dress


Persunmall dress    ?leather jacket    Zara bag    Baťa boots    ebay necklace

Sháněla jsem nějaké šaty na ples a tyhle mi padly do oka. Zatím jsem vždycky měla jenom samé splývavé, volné, nevýrazně barevné, takže tohle bude docela změna. Bála jsem se, že mi budou krátké, ale naštěstí pdo ten zadek přece jenom jsou !! Konečně jsem si pořídila i novou tašku (potom, co se mi většina rozpadla nebo utrhla ucha :D), do které se mi konečně všechno vejde a navíc je ke všemu se hodící! 
Užijte si víkend! Mně čeká jenom celovíkendové rande s pravidly bezpečného provozu (nojo, to je tak když to někdo pořád ještě ani neotevřel), protože mě příští týden čekají zaverečné zkoušky v autoškole a bojím se jako nikdy. :D

PS. omlouvám se, že kvalita fotek je tak trochu mizerná, ale je neustále tma. (už zapomínám, jak vypadá denní světlo)





30 comments:

  1. super super! taové hezké oživení, ty šaty :)

    ReplyDelete
  2. Jsi kouzlená ! :) Šaty jsou v takovém smutném počasí bezva, moc Ti sluší :)

    ReplyDelete
  3. nádherný outfit! veľmi ti to pristane a tie šaty sú úžasné :)
    www.sparkleoflipstick.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Super! Ty výrazné šaty k tomu outfitu vypadají vážně výborně :) Držím palce u zkoušek, já za volantem od zkoušek (napodruhé :D) neseděla, ale zato mám na řidičáku dobrou fotku a to se cení :D

    ReplyDelete
  5. páni ta postava!jseš nádherná,sympatická,hubená,usměvavá,co tak podle blogu a asku vím,že i přátelská! krásná!

    ReplyDelete
  6. ty šaty to skvěle oživily:)

    ReplyDelete
  7. Nádherné šaty!!! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Šaty jsou úžasné a ta kabelka je úplně perfektní! Nutně ji potřebuji :)

    ReplyDelete
  9. taška je super, a šaty ešte lepšie :) veľmi ti to pristane!

    ReplyDelete
  10. vypadáš úžasně! skvělé šaty a kabelka:)

    ReplyDelete
  11. Toto je naozaj dobry outfit, mas peknu postavu a tie saty skvelo vynikli aj na tebe, aj v outfite. :)

    ReplyDelete
  12. Šaty bych si spíš vzala na jaře, ale sluší :)

    EJNET

    ReplyDelete
  13. moc se mi líbí ta kabelka. na webu Zary jsem ji ale nenašla. kupovala jsi ji někdy teď? kolik stála?

    ReplyDelete
  14. Podľa mňa je kvalita fotiek ešte dosť dobrá. Ale je pravda, že cez týždeň človek aj zabudne, ako vyzerá denné svetlo. Ráno je to zatiaľ super, ale v zime to bude ešte horšie. Navyše chodím vo štvrtok okolo piatej domov a každým dňom je väčšia tma.

    Šaty sú krásne, dosť výrazné a zaujímavé. Kabelka je super (veľká). A podobný náhrdelník zháňam už rok :D.

    ReplyDelete
  15. Ty šaty bych si asi nevzala ale tobě moc sluší. :)

    ReplyDelete
  16. ty šaty ti moc sluší ! ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. krásne skombinovane. uplne ta ozivili :)

    ReplyDelete
  18. The Dress really suits you!

    Carmen from www.walking-with-a-ghost.blogspot.de

    ReplyDelete
  19. Pekné šaty! A tá kabelka je úplne skvelá. :)

    ReplyDelete
  20. Nádherné šaty! Úplně tě rozzářily:D
    mymangojuice.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. teda holka! koukej je nosit častěji, jsou perfektní :) opravdu pěkná změna oproti běžným outfitům!

    ReplyDelete