Saturday, November 23, 2013

Recently



Sice už nestíhám tolik fotit, když přijdu domu a je tma, ale stejně mi zbylo pár fotek! Zase spousta jídla jak jinak.

  •  Svačina po škole - omeleta se sýrem a rajčaty. Vždycky když přijdu domů, nejradši bych vyjedla celý dům. Občas tu ale orpavdu nic není, tak přijde čas na vajíčka.
  • Zahánění deprese s vaflema s nutelou a arašídovým máslem je jistota
  • Arašídová másla z tesca. Moje nejoblíbenější hned po těch lídláckých.
  • Čaje, čaje, čaje..... 
  • Nechtějte po mě význam téhle fotky :D
  • Dorazil mi (jako většině blogerek) brandnooz box
  • A tohle jsem v něm objevila! Bylo to trochu jako předčasné Vánoce! Tolik jídla, co jsem nikdy v životě neviděla!!! Nemůžu se dočkat, až všechno sežeru ochutnám. Sice některé věci možná předám někomu, kdo je víc využije (třeba 3 minutové jídlo do mikrovlnky nebo hotový bešamel na lasagne - miluju vaření a urychlovat ho nijak neptořebuju). všude se určitě dozvíte více podrobností, co bylo uvnitř!
  • Prší
  • Pondělní snídaně! Domácí croissanty a jogurt s musli a banánem. A čaj samozřejmě!
  • Můj systém učení, kdy se na všechno vykašlu a pak se mi to sesype v jeden den možná není úplně ideální, ale zatím docela funguje.
  • Bez červánků by to nešlo!
PS: založila jsem si FB stránku ! tak budu přešťastná, když mě olajkujete i tam ! ♥ 



22 comments:

  1. Veľmi pekné fotky

    Prajem ti krásny víkend! :)

    ReplyDelete
  2. Já tak miluju tvoje fotky <3 Vyzařuje z nich pohoda.

    ReplyDelete
  3. viď, učení na poslední den vážně funguje, vím, že musím, tak se to naučím a je to :D ještě, že nutellu nemáme, jinak bych asi nejedla nic jiného než vafle s nutellooou :) krásné fotky :)

    ReplyDelete
  4. Tvoje fotky jsou nejlepší a vždycky budou!!! ♥

    ReplyDelete
  5. Ten box slintám nad ním! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Úžasné fotky ! :) Poslední dobou si taky pořád dělám omeletu :D A ty PB z Tesca jsou hodně dobrý ( až po těch Lídláckejch ) <3

    ReplyDelete
  7. Taky když přijdu domů snědla bych vše na co bych přišla, ale nikdy tady nic není takže smůla :D Všechny fotky jsou krásné, řekla bych že jídlo je jedna z nejfotogeničtějších věcí :D

    ReplyDelete
  8. Som zvedava na recenziu toho boxu, takto podla fotky to vyzera, ze tam boli naozaj same super veci! ;)

    ReplyDelete
  9. krásne fotky. hlavne tá prvá !! mňam :)
    a nad tým brandnooz boxom rozmýšľam tiež :D

    ReplyDelete
  10. super random!! :) ta omeletka vyzera chutne :P arašidové maslo si už musím kupiť a v tom boxe sú celkom dobre veci :P

    ReplyDelete
  11. Přidávám se k ostatním... Nádherné fotky!! :)

    ReplyDelete
  12. Taky se přidávám! Fotky jsou skvělé, přesně takové články mám nejradši:) a arašídové máslo!

    ReplyDelete
  13. oh lalaa <3 máslíčka!
    krásný fotky :)

    ReplyDelete
  14. achjo, proč máš vždycky tak skvělý fotky? ♥
    ty wafle...a máslíčka....a lotus pomazánka.....aaaaaa!

    ReplyDelete
  15. ty tvoje fotky prostě můžu <3

    ReplyDelete
  16. to jídlo :DD

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. Já ten brandnooz box zbožnuju, oba, taky to pro mě byly předčasný Vánoce ;)

    ReplyDelete
  18. máš super fotky!
    Arašídové máslo už mě naštěstí přešlo, už ho nemůžu ani vidět :D.

    http://wonderlandbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete