Sunday, November 10, 2013

November





  • Obraz D. Graye od břízinky k narozeninám♥, musím se vzdělávat!, a odpolední kafe
  • Podzimní červánky ♥ 
  • Čokoládový dort, tvaroh s musli a banánem k snídani.
  • Sebestředná chvíle 
  • Tvaroh s malinama, musli a kokosem, aneb nálet na lednici po škole.
  • Lívanečky (recept zde) po běhání
  • Takové ty páteční večery
  • Červánky podruhé, z postele to vypadalo jako apokalypsa.
  • Sevestředné chvíle podruhé
  • Pondělní snídaně. Brownies, bábovka, jogurt s musli a banánem a arašídovým máslem a pořádně velké kafe. 
  • Nejlepší čokoláda od kamaráda k narozeninám! A ladí mi s taškou :D


29 comments:

  1. Dobrý fotky, dobrej random, dobrý jídlo. Jdu si radši dát snídani číslo dvě :D
    Klára
    www.kamilaklara.com

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky ! :) Obraz Doriana Greye jsem sice nečetla, ale viděla jsem film ( jsem líná číst knížku ). Nevím jestli je nějaký rozdíl mezi knížkou a filmem, ale je to docela zajímavý příběh :D Z nevinného Doriana se stane vrahoun, pařič a úchylák :D A ten čokoládový dort bych hned zakousla :D :)

    ReplyDelete
  3. boží random! vždycky mi děláš chutě<3 ta čokoláda!

    ReplyDelete
  4. Super fotky! Ty lívance vypadají fantasticky^^

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Krásne fotky! A tie jedlá vyzerajú strašne dobre! Najviac sa mi páčia tie 2 fotky oblohy, sú fantastické :o)

    ReplyDelete
  6. Miluju tvoje fotky:) ty západy jsou super!

    ReplyDelete
  7. straaaašně ráda koukám na tvoje fotky :) přesně tohle vydání Doriana Graye mám taky, je to moje oblíbená knížka :))

    ReplyDelete
  8. mám strašně ráda tvoje fotky:) ta čokoláda musí být super! :D

    ReplyDelete
  9. Samé dobrotky si dáváš :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Já ty tvoje fotky miluju a zároveň nesnáším, vždycky mi děláš takový chutě :D

    ReplyDelete
  11. Dorian je skvělá knížka. No a čokoládu bych ti nejradši sežrala hned!:D

    ReplyDelete
  12. dobre vidím??!!! pivo so slamkou ? :D máš strašne zlatý úsmev :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem na to koukala :D ... jinak skvělé fotky :) a Obraz Doriana Graye je best :)

      Delete
  13. Tvoje randomy patria medzi moje najoblubenejsie, mas krasne fotky jedla a oblohy! :)

    ReplyDelete
  14. Krásné fotky, taky mám randomy moc ráda :))

    ReplyDelete
  15. Máš skvělý fotky, chodím sem skoro denně!:)) Ty snídaně jsou perfektní!! Doriana Greye jsem četla v češtině a hrozně se mi to líbilo! A ta čokoláda je super, myslím, že dárek pro kamaráda k Vánocům už mám vyřešenej :D tak snad na ni někde v obchodě narazím :)

    ReplyDelete
  16. tvoje páteční večery jako moje úterní :D
    jinak skvělý hlavně poslední!

    ReplyDelete
  17. tie tvoje raňajky! nechceš mi nejaké prísť zajtra ráno pripraviť? :D

    ReplyDelete
  18. To vyzerá na krásny november! vďaka tebe mám chuť ísť do kuchyne hneď teraz a spraviť si raňajky :D

    Basha

    ReplyDelete
  19. Juu ja milujem tieto tvoje random články a fotky ! ♥

    Stray Alley

    ReplyDelete
  20. Já ty tvoje fotky miluju :-*

    ReplyDelete
  21. Moje nejoblíbenější články <3

    ReplyDelete
  22. Ja som si v poslednej dobe obľúbila robiť espresso machiato, aj keď teda nie mne. A čo sa kníh týka chystám sa na Dcéru snehu a potom na Petrolejové lampy. Nebo je nádherné, práve som si tiež bola fotiť oblaky. A jedlo? Na zjedenie.

    Zbožňujem tvoje fotky! :)

    ReplyDelete