Saturday, November 16, 2013

Goodies

Pár věcí, které potěšily v poslední době mojí materialistickou duši. Jsem totiž správná konzumní měštanka, která by měla něco nového kadý den :D




Nastala zima. To je chvíle, kdy se moje vlasy mění ve slámu a trvá zhruba do dalšího podzimu, než se trochu vzpamatují. A pak je zase zima. I když moje polička v koupelně už překypuje všemi vlasovyživujícími přípravky, vždycky je důvod pořídit si další! Tentokrát přibyla sada od Timotei Intensive Repair. Mě sice veškeré obavy ze silikonů a chemikálií nechávají docela chladnou, ale to, že svoje vlasy hýčkám něčím 100% přírodním je přece jen docela fajn.



V podstatě už nosím jenom kontaktní čočky. Brýle totiž moc ráda nemám a nosím je jenom po večerech, když už mě oči pálí. Tyhle od Firmoo.com jsem si ale zamilovala! A vypadám v nich tak chytře! :D O Firmoo.com jste si určitě přečetli už spoustu článků, já taky. Dostala jsem ale příležitost si jedny vyzkoušet a protože ano, jsem materialistický člověk, tak jsem si řekla proč ne. Jestli nosíte brýle, tak můžete zkusit jejich free first pair program, kde si budete platit jen poštovné.


O téhle novince jste už určitě taky četli. Po období superboxů, ladyboxů a já nevim co ještě došlo i na jídlo! I mě přišla nabídka brandnooz vyzkoušet a protože i přesto jak řikám, jak bych nejradši ochutnala všechno, tak v obchodě jsem srab a jako chudý student se bojím, že utratím peníze za něco, co mi pak nebude chutnat. Tenhle nápad se mi líbí mnohem víc, než ty kosmetické, protože jídlo se zavděčí všem!


 Nakonec ještě 2 obaly na iphone, doplnuju sbírku. Obaly za 30 korun (nebo za 20 v případě toho bílého!) totiž nikde jinde neseženete! :D 


23 comments:

  1. Ten box je skvělý, musím to jít omrknout! :D
    A obaly na iPhone se mi moc líbí! .)

    ReplyDelete
  2. Ty brýle vypadají fakt skvěle, na kolik vyjde to poštovné? Nemůžu to nikde najít :( Ale myšlenka brýlí zadarmo se mi moc líbí, sice taky chodím jen v čočkách a brýle mám jen na doma, ale už jsou takové oprýskané a vůbec bych nepohrdla nějakými cool novými :D Timotei musím taky někdy vyzkoušet!

    ReplyDelete
  3. tie okuliare vyzerajú super :) a s tými vlasmi ťa chápem, mám to tak podobne :D

    ReplyDelete
  4. Nenapsala by si prosím recenzi na brandnooz - box plný jídla? Vypadá to dost dobře, ale jestli se to doopravdy vyplatí?
    Líbí se mi tvůj úvod "konzumní měšťanka". Teda popravdě řečeno mě to trápí, založila jsem s kamarádkou nedávno blog a neustálá propagace toho, aby si lidi šli něco koupit je opovržení hodná, jsou mnohem důležitější věci, o které bychom se měli starat. Možná to tak vyznělo, ale nesoudím tě! :)
    Klára
    www.kamilaklara.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. súhasím, nemá sa čím chváliť, taká je každá bloggerka, inak by v podstate nemali o čom písať :D

      Delete
    2. pravda, takové už blogy dneska jsou, všude se najdou recenze typu "to musíte mít", ale pořád se najde pár lidí, kterým to pomůže :) Člověk má vždycky lepší pocit, když si kupuje něco, co už někdo vyzkoušel

      Delete
  5. Ta druha fotka je aka pekna, okuliare ti pristanu. :)

    ReplyDelete
  6. ti brýle ti moc sluší a ty obaly jsou nádherné:)

    ReplyDelete
  7. vraj 100% prírodné, zobuď sa moja :D

    ReplyDelete
  8. Ty brýle jsou moc pěkný! Taky mám teď nově podobný a taky si přijdu víc chytře! :DD

    ReplyDelete
  9. Včera jsem četla u Nat, jak jsou blogerky hamty hamty, jak píšou u těchto boxech... Popravdě taky mám v plánu o něm napsat, protože ho sakra chci, na blog přidávám i recepty, ráda vařím, tak proč ne ;)

    ReplyDelete
  10. Ježiš tobě sluší ty brýle!!

    ReplyDelete
  11. moc ti pasujú okuliare a šampóny Timotei mám veľmi rada :)
    Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  12. ty jsi v těch brýlích TAK hezká! :))

    ReplyDelete
  13. To o tých okuliaroch je dobré. To hovorí každý druhý "vyzerám v nich múdro". Ja tiež nosím okuliare a s tými aktuálnymi som nadmieru spokojná a šošovky už skoro nenosím. A ebay je super. Kde inde sa dá zohnať náhrdelník (alebo obal na iphone) za pár korún?

    ReplyDelete
  14. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  15. Jé, ty obaly jsou krásný!♥ Proč já nemám iphone :'( :D
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  16. co vím tak timotei není zcela přírodní, ale třeba pozměnili receptutu když jsem se na to naposled dívala .. je to tak zhruba o prázdninách...
    jinak obaly na iphony jsou nejhezčí snad, já mám htc a mám obyčejný růžový, ale i tak je pěkný
    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    ReplyDelete