Tuesday, November 5, 2013

Fall breeze


Pesunmall blazer    Stradivarius sweater    H&M jeans and boots    ebay necklace

Je mi docela líto, že jsem tohle sáčko sehnala až tak pozdě, když u se nedá skoro nosit. Jedině s bundou a svetrem. Je to docela zákon shválnosti, že v zimě nacházim věci, které bych unosila píš v létě a naopak. Ale zimní bundu jsem stejně pořád nevytáhla!
I když se mi ofina prorůstá tou nejhorší možnou délkou, tak jsem po hodně dlouhé době s vlasama docela spokojená :D
PS: jsme moc ráda, že se vám článek o běhání líbil a že k něčemu možná i byl!! Určitě ještě napíšu nějaký podobný článek, protože mě to motivovalo a zjištuju si podobných věcí víc a víc:)




20 comments:

  1. to sáčko je dokonalé<3 jsi nádherná,prostě!

    ReplyDelete
  2. Super boty! Sluší ti to :)) já jsem zimní bundu ještě nesehnala, natož abych ji vytáhla :D

    ReplyDelete
  3. Strašně Ti to sluší, vypadáš skvěle! :)

    ReplyDelete
  4. Sacko je naozaj krasne, strasne ti to pristane, si krasna! :)

    ReplyDelete
  5. takle ti to strašně sluší:)

    ReplyDelete
  6. Super!! Tohle se mi fakt líbí:)))

    ReplyDelete
  7. Sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Pěkný outfit :) Já bych byla nejradši, kdyby bylo ještě počasí tak akorát na sáčko :) Bohužel, už nosím zimní bundu a že by mi bylo kdovíjaké teplo říct nemůžu :D

    ReplyDelete
  9. Moc pěkný outfit :) Oplatíme si členství ?:)

    www.luceiglam.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. podobný nýhrdelník by som chcela tiež, ale neviem, že či sa mi to ešte nejako vyplatí. Inak super outfit

    ReplyDelete
  11. mám pocit, že ti vlasy poslední dobou nějak zesvětlaly a máš je krásné!!

    ReplyDelete
  12. Skvělý outfit!^^

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete