Monday, November 18, 2013

Cold


C&A cap    F&F coat    Takko jeans    Time out scarf    Baťa bag    CCC boots

Nastala zima a mě popadla nutnost pořídit si čepici. A nejen jednu, z číny mi ještě dorazí další 2! Sice nejsem zrovna ten typ, kterým ty čepice zrovna sedí (ani vlasy je nemají moc ráda, protože u hlavy mi potom krásně splihnou a já pak vypadám jak naprostý kretén), ale i tak je miluju a nosit je budu ! :D Taky jsem už vytáhla tenhle můj stoletý kabát, který tu znáte snad od začátku blogu, ale i tak ho mám ráda. 
Už jste si pořídili nějakou pořádnou vysněnou čepici??


 PS: omluvte ty špinavé boty, ráno cestou na autobus jsem se rozhodla jít zkrátkou :D




30 comments:

  1. kabát aj tá čapica sú super :) pristane ti to :)

    ReplyDelete
  2. čepice taky hrozně miluju, naštěstí mi sluší (snad :D) a nejradši bych nenakupovala nic jiného, na kulíšku není co zkazit a ten mi vždycky sedí (ne jak všechno ostatní :D). Super outfit :)

    ReplyDelete
  3. Super outfit! :) Čepice ti moc sluší a kabát taky :)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Love your beanie (you look so cute with it) and your booties.
    They both have a great color ! xx
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. 100 rocny kabat je skvely, kludne ho nos aj dalsich 100 rokov. ;)

    ReplyDelete
  6. Podľa mňa ti čiapka fakt moc pristane! A kabát je krásny, ja mám tiež asi dva, ktoré nosím už strašne dlho a sú to jedny z mála kúskov, ktoré ma rýchlo neomrzeli! :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  7. ta čepice je super :))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. Stoleté věci mají styl.D!! Sluší ti to moc.

    ReplyDelete
  9. Ten kabát mas rada nielen ty ale aj my!

    ReplyDelete
  10. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. No, tak tuhle čepici beru všema deseti, jestli mi bude ale ladit k šále. Pak už jen rukavice ve stejné barvě a mám to komplet :-)) Díky za tip.

    ReplyDelete
  12. asi Tvůj nejkrásnější outfit vůbec!!! ♥

    ReplyDelete
  13. ten kabát je skvělý a ta čepka ti sluší:)

    ReplyDelete
  14. Sluší ti čepička ;) A moc! Ty špinavé boty mě pobavily, každopádně i s nimi vypadáš skvěle, fakt hodně povedený outfit. Taky už začínám nosit čepky :)

    ReplyDelete
  15. Ten kabát ti hrozně sluší!!:) Jo a taky se mi často stane, že těsně před focením projdu nějakým bordelem a mám pak špinavý boty:D:(

    ReplyDelete
  16. ten outfit je bezvadný! A ten kabátek! úžasný, prostě.

    ReplyDelete
  17. I hate cold weather the only thing that keeps me alive is winter fashion :)
    cool outfit
    Xoxo
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ty boty celá já :D
    ale jsi skvělá a mám skvělé kalhoty!

    ReplyDelete
  19. Ta čapka je parádní! A moc ti sluší :))

    ReplyDelete
  20. Ten kabát je super :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  21. Dodatek pobavil, se zkratkami mám podobné zkušenosti :D Jinak ta čepice je super! Já loni pořídila krásnou bílou z ve slevě, letos zatím nic. :-)

    ReplyDelete
  22. šťastné a veselé, Vaci! :) moc pěkný nový design.

    ReplyDelete