Thursday, November 14, 2013

Boots

Rejnokobuv.cz boots    H&M jeans    ? fur vest, leather jacket    ebay bag    time out scarf

Zimní bunda sice zatím pořád leží ve skříni, ale kozačky a zimní boty už jsou dávno venku. Když je mi totiž zima na nohy tak mě nic nebaví a nejradši bych byla jenom doma. Většinou mi totiž prsty na nohou promrznou natolik, že je necítím ještě 2 hodiny doma. (To platí i o prstech na rukou, takže ty radši z kapsy nevyndavám). 
Na letošní zimu jsem si objednala tyhle kozačky z Rejnokobuv.cz a jsem naprosto spokojená! Mají teplý kožíšek, pevnou kůži a tlustou podrážku a tak doufám, že mi letos taková zima jako minulý rok nebude (aneb jak jsem chodila ještě ve sněhu v teniskách) Měla jsem období, kdy jsem kozačky nenáviděla a odmítala je nosit, ale čím jsem starší, tím jím přicházím víc a víc na chuť. Chtěla jsem si pořídit i nějaké vysoké, nad kolena, ale na mojí výšku se tyhle boty shánějí dost těžko.. :D  
Líbí se Vám kozačky??






20 comments:

  1. Ja som naopak najskôr vytiahla zimnú bundu :)

    ReplyDelete
  2. Krásné botky :)) Já zatím vytáhla takovou menší zimní bundu :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. jsou báječné, ale já jim furt na chuť přijít nemůžu :D :(

    ReplyDelete
  4. Sú skvelé, ja som vlani objavila úplne úžasné čižmy z topankovo.sk, ale doma som zistila, že mi sú 37 malé a 38 nemajú. A boli naozaj úžasné, vnútri až do špičky baránok, tak sledujem stránky a modlím sa, aby tam boli aj tento rok. Čo sa týka zimy na nohy a ruky, tak ruky mám aj v rukaviciach schované v kapsách a nohy to som v zime chodila s topánkami do ktorých dosť tieklo.

    ReplyDelete
  5. Krásný boty ! ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. veď sú ti veľké okolo nohy hmm.. nevadí

    ReplyDelete
  7. Moc ti to sluší, ale outfit bych trošičku oživila :)

    EJNET

    ReplyDelete
  8. Máš nádhernou postavu!
    Moc se mi líbí ten kabátek. :)

    ReplyDelete
  9. Mne sa rozhodne pacia, opat ti to strasne pristane. :)

    ReplyDelete
  10. Noo, trošku ti odstávají nahoře od nohy, ale jinak vypadají dobře :) Já jsem s mými kozačkami zatím taky velice spokojená, tak snad nám to vydrží i až bude opravdu pořádná zima!

    ReplyDelete
  11. Ja už mám zimnú bundu dávno vonku :D Aká si vysoká, keď si hovorila, že ti idú ťažšie hľadať vysoké topánky :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  12. sluší ti :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. um.. those boots are sort of really amazing.

    ReplyDelete
  14. Tie čižmy sú naozaj krásne! :)

    ReplyDelete