Monday, November 25, 2013

Arctic breeze


F&F coat    Zara bag    ?Beanie,shirt,scarf    Rejnok boots    

Občas během roku mám chvíle, kdy si říkám, jak mi ta zima přece vůbec nevadí! Pak přijde den jako tento, kdy přijde ten jemný vánek připomínající špendlíky a jediné co vystihuje moje myšlenky je tento obrázek. Nastává období uniforem v podobě kabátu a kozaček, které bych nejradši přeskočila. Nejradši mám proto jaro a podzim, protože člověk může nosit v podstatě cokoliv a je mu akorát. 
PS: téhle čepici je asi tak 100 let! 
PSII: založila jsem fb stránku, protože kdo nemá facebook jakoby nebyl :D





20 comments:

  1. Ja to mam teda podobne, rano som si navyse zabudla rukavice takze si vies predstavit to dnesne utrpenie. :D Pristane ti to. ;)

    ReplyDelete
  2. dnes jsem taky vytáhla svého oblíbeného kulíška, v tomhle mám zimu doopravdy ráda, protože se zachumlaná v těch kabátech a bundách a šálách a čepicích cítím fakt skvěle, hlavně když se zachumlám úplně a koukají mi jenom oči, abych nezakopla :) :D

    ReplyDelete
  3. Já vytáhnu čepičku až zítra, dneska na ní nějak nebyl čas ji hledat :D Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. ten přívěšek :D ♥♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Dneska byla krutá zima a nejhorší na tom je že bude hůř :D Bez čepice nevylézám z domu to je pro mě must have ! A máš hrozně pěknou kabelku :)

    ReplyDelete
  6. Dnes to bylo opravdu štiplavé, mráz všude. Líbí se mi opět čepice a ta kabelka!! :-)

    ReplyDelete
  7. sluší ti to! ^^
    btw. to je HP řetízek? )

    ReplyDelete
  8. No tú zimu mi ani nespomínaj :D
    A krásna si ! :) Kabelka vyzerá úplne úžasne, takú presne by som chcela :)
    Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  9. Čepice je skvělá, ale milion bodů u mě máš hlavně za ty Relikvie na krku!! Super.

    ReplyDelete
  10. Nádherná kabelka! Super outfit. :)

    ReplyDelete
  11. Máš hezký kabát, nádhernou kabelku a nejlepší řetízek! :)

    ReplyDelete
  12. oh I love that bag!
    xoxo
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Áno, niekedy je tá zima neznesiteľná,brrr! :) Pristane ti to!

    ReplyDelete
  14. Přesně tak, nejlepší je jaro a podzim. Člověk může nosit cokoliv a dá se toho navíc tolik nakombinovat. :) a neni ani horko ani zima :D
    Čapka je super, i když je jí 100 let :)) Moc ti to sluší.

    ReplyDelete
  15. Moc ti to sluší! Kabelka a kozačky jsou krásné. Podobné kozačky mám taky v plánu pořídit :-)

    http://wonderlandbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete