Wednesday, November 20, 2013

10 důvodů, proč jsem si zamilovala (pod)zimní běhání


Vždycky se nějaká ta výmluva najde. V létě je moc vedro, v zimě moc zima, na jaře a na podzim pořád jenom prší a je všude bláto. Doteď jsem vždycky běhala od jara do podzimu (nebo spíše začátku podzimu), ale protože plánuju běet 1/2 marathon, který je v dubnu (jen prosím at už není sníh!), tak pokud bych přes zimu nic moc nedělala, asi bych tak zkolabovala. Tak jsem se překonala, pořídila si dlouhé běžecké kalhoty (moje první! :D) a šla. A objevila krásy podzimního běhání a zjistila, že mě baví snad ještě víc!



  1. Cestou potkám jen pár lidí, skoro žádné uřvané děti a už žádné, opovrhující-pohledy vrhající, kolemjdoucí. Většinou to budou právě běžci, nebo pejskaři, nebo důchodci. Všichni sotatní se v téhle zimě raději válí u televize.
  2. Všude je krásné ticho. 
  3. Krásně mi ten mráz prokrví celé tělo.
  4. Tolik se nezpotím a nemám takovou spotřebu oblečení.
  5. Miluju ten pocit, když doběhnu, osprchuju se, vezmu si mikinu, uvařím čaj a zahrabu se do postele.
  6. Zatím se mi vyhýbá každoroční podzimní deprese.
  7. Vzduch je mnohem čistší a příjemnější.
  8. Běžím automaticky rychleji, abych se zahřála.
  9. Díky tomu, že musím nosit bundu, mám konečně kam dát klíče.
  10. To podzimní nebe ♥ je tak nádherné, že zapomenu na bolest nohou a srdce v krku. 
Uznávám, občas se hádám sama se sebou. Když se vracím domu zmrzlá až nakost, tak se mi jít běhat moc nechce. V jednu chvíli jsem si myslela, že si přece jen budu muset zaplatit fitko, abych mohla aspon trénovat na páse, ale to přece jenom není ono. nemějte strach, že onemocníte. Pořidte si čepici, šálu a rukavice a po běhu nezůstávejte venku, ale dejte si pořádnou sprchu.



13 comments:

  1. Beh je aj mojou vasnou, takze sa uplne stotoznujem s tvojimi dovodmi preco ano. :)

    ReplyDelete
  2. :) to je dokonalé, miluji tvůj blog a tvoje články, taky už plánuji, že budu běhat. Miluji podzim :)

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Je skvelé keď môžeš behať aj na jeseň a nič ti to nerobí. Ja som chorá aj keď len chodím, nie behám. :/ :)

    ReplyDelete
  4. skvěle napsané:) já jsem lína,na to bych neměla chodit běhat:D a u nás ani není kde

    ReplyDelete
  5. Miluju běhání <3 Nejen na podzim)

    ReplyDelete
  6. Úžasný článek, moc pěkně jsi to napsala a mě jsi naladila na běhání (a dalších x lidí taky určitě) :) Ten 9. bod mě pobavil, ale musím říct, že máš pravdu, vždycky mě v létě štve, že nemám kam dát klíče :D
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. nechcem byť zlá, ale to nebo vôbec nie je nádherné, pretože to tam máš celé "posprejované" Chemtrails :D :D ale snažila si sa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak by si nevedela, čo to je, tak posielam link na pár slov, ktoré ti to vysvetlia: http://infobezcenzury.weebly.com/chemtrails.html

      Delete
    2. tak tenhle komentář postrádá smysl. :-D
      jinak supr článek, já běhání taky propadla, jen mě štve, že u sebe musím tahat kapesníky, protože po cestě jich posmrkám asi milion! :-D

      Delete
  8. Taky bych mohla začít běhat už mám kde :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Dokud nemrzne, je to určitě přijatelné, běhat i když není zrovna teplo :)

    ReplyDelete
  10. Ahoj, moc pěkný blog, nechceš se navzájem odebírat?:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    ReplyDelete
  11. Ja sa niekedy musím do behania nútiť ale ten pocit potom je neopísateľný!

    ReplyDelete