Friday, October 25, 2013

Tired


Poslední týden už jsem často neměla ani sílu vstát z postele a na prázdniny jsem čekala jak na smilování! Doufám, že konečně bude čas víc fotit, více slavit, více (ne)spát a dohnat všechny seriály!




 Doufám, že už jste všichni, co můžete (ne jako já, kterou to mine o jeden mizerný den) byli nebo pujdete volit! 
  • miluju babiččiny dekorace
  • a její talíře co si pamatují druhou světovou
  • asi po 4 letech i zase občas zahraju na klavír (až mě překvapilo, že jsme to nezapomněla tak moc)
  • pořádná snídaně! štrůdl, tvaroh, brusinky, ořechy, jablko, kafe a čaj
  • moje běhací stezka, hodně se mě ptáte, kde běhám, tak jsem se to pokoušela vyfotit, ale moc se mi to nepovedlo :D je to Prokopské údolí :)
  • další babiččiny dekorace
  • to podzimní nebe! ♥ miluju červánky
  • pravé tvarohové a makové buchty od babičky ♥
  • nudanuda
  • jablko, arašídové málo, ořechy a podmáslí je taková nouzová svačina, když doma nic jiného neni
  • ty podzimní mlhy!!!!! ♥


32 comments:

  1. naprosto užasné a dokonalé fotky, to je talent, vyfotit obyčejné věci neobyčejně :)

    ReplyDelete
  2. Krásné podzimní fotky a nálada :)

    ReplyDelete
  3. 4. fotka od spoda je dokonalá! Pověsila bych si ji v obřím formátu nad postel, nejraději!!

    ReplyDelete
  4. Prázdniny jsou to nejlepší to lidstvo vymyslelo. Bez nadsázky, kdyby teďka nebyly, myslím, že bych ser asi zhroutila! To je písemka tady, zkoušení tam, diktát támhle. Je to k zbláznění. Díky bohu, že teď na chvilku můžem vydechnout a trochu si od toho všeho odpočinout. Jinak fotky jsou krásné, dekorace má babička vážně krásné a ty talíře má moje babička podobné! :D Ta fotka klavíru je úchvatná, pořádná snídaně je základ dne ;-) taky bych si mohla dneska večer zajít zaběhat, červánky jsou krásné, buchty od babičky jsou vždycky nejlepší :D nouzová svačina je fajná a mlhy miluju taky^^

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Dnes jsem se probudila a úplně bílo u nás bylo.. Vlastně každý den, když jdu do školy, je bílo.. :/ :D

    ReplyDelete
  6. skvělé fotky! nejvíc se mi líbí ta s klavírem:) taky jsem na prázdniny čekala jako na smilování! :D už to bylo vážně potřeba! jen by mohly být delší, no :D

    ReplyDelete
  7. Krásné fotky! :) Ty prázdniny jsou fážně vysvobození, i kdyby to měl být jen jeden den, poradíš mi nějaký dobrý seriál? (sice mám zas miliardu věcí na práci, ale seriálů není nikdy dost :D)

    ReplyDelete
  8. Ta fotka s červánky je vážně úžasná :)

    ReplyDelete
  9. super fotky :) hlavne tá posledná!

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky! Ta mlha je úžasná!:)

    ReplyDelete
  11. Já jsem hrávala na klávesy, sem tam si zabrnkám a taky se divím, že to ještě umím :D
    Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  12. ta snídaně je parádní, tak se mi to líbí - pořádná porce dobrot! :D <3

    ReplyDelete
  13. krásne fotky ♡ a veru, nech žijú prázdniny, ja som ich mala na mojej škole minulý týždeň a keďže už týždeň pracujem na šialenom novom školskom projekte, tak tie tie tvoje závidím ! niekedy nie je nič krajšie ako ignorovať ráno budík, zachumlať sa do deky a sledovať seriál a nemusieť nič ;)

    Basha

    ReplyDelete
  14. jééé, mě taky volby minou o den! :-D

    ReplyDelete
  15. Krásné fotky :)
    Volno ti přeju a současně závidím, i když, vysokoškolský život jsou skoro souvislé prázdniny :D, ale s občasným vstáváním :D

    ReplyDelete
  16. Super fotky, a prázdniny jsou to nejlepší co se nám teď mohlo stát, vůbec nevím co bych dělala kdyby nebyly. :D :)

    ReplyDelete
  17. jé tá prvá je úžasná a tá druhá taky ... no hádam už ti bude lepšie a cez prázdniny oddýchneš

    ReplyDelete
  18. nádherné fotky :) mám chuť na štrúdlu :D

    ReplyDelete
  19. červánky jsem už dlouho neviděla ..:/

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. Opravdu pěkné fotky, štrůdl ti závidím, miluju tu vůni. ♥

    ReplyDelete
  21. Skvělé fotky ! Ty ranní mlhy zbožňuji :) A není nad buchty od babiček ♥ :D

    ReplyDelete
  22. Prekrásne fotky. Mám rada takéto random fotky zo života.

    ReplyDelete
  23. Teda ta poslední fotka mi učarovala! ♥

    ReplyDelete
  24. Krásné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  25. užasné fotky :oo miluju tvoje fotky .fotíš krásně :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  26. Prosim si viac tvojich fotiek, mas naozaj talent! ;)

    ReplyDelete