Tuesday, October 22, 2013

Tartan

 h&m t-shirt    secondhand trousers and cardigan    ? jacket and scarf    baťa bag    converse shoes

Tenhlě šátek už mám doma asi 4 roky, ale myslela jsem, že se ztratil a chtěla si pořídit na tu letošní tartarovou mánii nový. Naštěstí mě skříň donutila udělat v ní před zimou pořádek a tenhel šátek se v jedné hromadě objevil! 
Ikdyž se mi tartanový vzor ještě před rokem ani trochu nelíbil (možná kvůli nenávisti k palestinam..ty prostě nejsou můj šálek kávy a asi nikdy nebudou) spolu s černou je to můj favorit na podzim a zimu!
Jaký máte názor na tartanový vzor vy?





33 comments:

  1. ty se vždycky tak hezky usmíváš! :)
    líbí, líbí, líbí!

    ReplyDelete
  2. Krásna si, ren náhrdelník je úplne bomba super!

    ReplyDelete
  3. Great outfit, dear!
    Would you like to follow each other?
    Let me know and I will follow you right back!
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pekné. A navyše, tento účes ti pristane :)

    ReplyDelete
  5. Super styl a moc Ti to sluší! :)

    Zvu Vás na svou giveaway: KLIK

    ReplyDelete
  6. krásný šátek,skvěle ti doplňuje oufit!

    ReplyDelete
  7. tahle barevné kombinace ti sluší:)

    ReplyDelete
  8. Ty kalhoty jsou skvělé o přívěsku relikvií ani nemluvím. Prozradíš odkud je, prosím? Krásné fotky!x

    ReplyDelete
  9. Moc se mi líbí kombinace černého s šátkem :)

    ReplyDelete
  10. mě se strašně líbí tartan!
    nejlepší kalhoty <3

    ReplyDelete
  11. Krásný šátek :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Krásný šátek !

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Chtěla jsem si koupit podobný, je super! :)

    ReplyDelete
  14. ta šála se mi se vším tím černým jednoduchým líbí. vypadáš zase skvěleee!:)

    ReplyDelete
  15. Jednoduché, nepřeplácané ale přesto módní.
    Za mě teda big LIKE ;DD

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja mam z toho vzoru zatial celkom take zmiesane pocity, na ostatnych sa mi paci, na mne uz menej. ;) A tebe do dnes naozaj pristane, si krasna. :)

    ReplyDelete
  17. Někdy až nechápu, jak můžeš na fotkách vypadat tak dobře! :)
    Ten náhrdelník je boží, musím se kouknout na ebay, akorát se musím konečně zaregistrovat na PayPal. :)

    ReplyDelete
  18. Neskutecne se mi libi tluste saly s tartanovym vzorem, pripominaji mi trochu Yorkshiry a Anglii :D:)

    ReplyDelete
  19. Ta šála je úžasná! :)
    Celkově ti to hodně sluší:))

    ReplyDelete
  20. Krásné fotky ! :) Máš moc krásnou kabelku.

    ReplyDelete
  21. krásné fotky a ten šátek ♥♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. VACOVSKÁ POVINNĚ UDĚLÁŠ TAG, KTEREJ NAJDEŠ NA BLOGU. pa♥:D

    ReplyDelete
  23. Šátek to nádherně oživil ;) Ještě, žes ho našla!

    ReplyDelete
  24. Tyhle černé kalhoty do pasu sjou skvělé!! A jinak mně se tartan zatím líbí jen na šálách a šátcích:)) takže u tvého outfitu bomba:))) na sukních atd jsem k němu na chuť ještě nepřišla:D

    ReplyDelete
  25. když tartan, tak jedině v červený :) to se mi moc líbí, ale přišla jsem tomu na chuť až letos na podzim.

    ReplyDelete