Sunday, October 27, 2013

Osmnáct


Dneska je ten zlomový den, kdy (jak říká babička) už nebude nic jako dřív (ano, babička mi moc ráda sděluje podobná hororová ponaučení do života)

  • žádné změny jsem ale po probuzení necítila (jenom jsem nemohla spát a byla zmatená z toho světla ráno :D) 
  • žádný pocit dopělosti a zodpovědnosti se nedostavil
  • odpoledne mně ale chytla sentimentální chvilka, že už jsem ale pořádně stará 
  • dostala jsem od rodičů přání s 20ti důvody, proč je alkohol špatný
  • poslouchala hodinovou přednášku o tom, že zas až tak špatný neni
  • a po jejich stopadesáti opileckých příbězích jsem smutně zjistila, že už mě tolik nového nečeká a některé zážitky mám už teď ještě lepší
  • s radostí jsem zjistila, že moje zapírání kocovin zůstalo úspěšně neprokouknuté!
  • tři různé dorty jsem teda ještě nikdy nedostala ♥
  • moje předsevzetí "až mi bude omnáct, tak si najdu nějakou přoádnou brigádu" se stalo reálným a už z něho takovou radost nemám
  • každé narozeniny si uvědomím, jak nesnášim narozeninové oslavy!
  • dárky mně přívádí do rozpaků
  • nemám ráda, když příbuzní brečí dojmutím
  • moje budoucnost mě více než děsí

PS: děkuju všem za přání ♥♥♥♥
PSII: nehledejte žádnou podstatu tohoto článku, sentimentální chvíle pořád pokračuje


37 comments:

  1. Tak všetko najlepšie :) Uži si svoje narodeniny!

    ReplyDelete
  2. Všechno nejlepší! :) tady už totiž přestává veškerá legrace :D (teď to příjde no, řidičák, pak maturita, pak vejška, pak důchod.. ani to nepostřehneš :D) Moc se mi líbí ten nový design i fotečky ;)

    ReplyDelete
  3. Krásnéé narozeniny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Všechno nejkrásnější do života a krásné narozeniny:*
    taky jsem postřehla nový deaing :3 moc hezký♥ a fotečky jako vždy nádherné, miluju tvůj blog ♥

    ReplyDelete
  5. všetko najlepšieeee :)
    rodičia su top :D
    ...a budúcnosti sa neboj, nejak bude ( no stress, viem z vlastnej skusenosti )
    :D

    ReplyDelete
  6. Tak teda prajem vsetko najlepsie, nech sa ti dari nielen v bologovom svete ale aj mimo neho. ;)

    ReplyDelete
  7. Skvělé fotky ! A všechno nelepší ! :) ten čas nějak rychle utíká se mi zdá :X mě zbývá rok do 18 a připadám si pořád jako malá :D

    ReplyDelete
  8. Úžasné fotky. A přeju ze srdce všechno nejlepší:)

    ReplyDelete
  9. Večerní všechno nejlepší :)
    Náhodou, moc milý článek ...a neboj, výhody 18 poznáš až za nějakou dobu...je to fakt super :D

    ReplyDelete
  10. Možná přeháním, ale tohle jsou nejhezčí fotky, co jsem tu viděla (a to je co říct, protože se mi líbí všechny!) Mě děsí už jen to, že mi zbývá jen necelý rok do osmnáctin :D
    Všechno nejlepší! :)

    ReplyDelete
  11. Všetko najlepšie ti prajem! :)

    ReplyDelete
  12. Všechno nejlepšíííí! :-*
    no já se dospělá necítím ani ve 22, to už je pak trošku problém :D

    ReplyDelete
  13. Marti, přeji všechno nejlepší a hodně štěstí :)

    ReplyDelete
  14. Všechno nejlepší, užívej si to! Od mých osmnáctek to hrozně uteklo.. :)

    EJNET

    ReplyDelete
  15. Přeju ti všechno nejlepší :-) užívej si, jsou to nejlepší roky života..

    ReplyDelete
  16. Všechno nejlepší!:)
    18 je krásný číslo:) Mě čeká za dva roky a už ted se bojím:/:D

    ReplyDelete
  17. Tak si to pořádně užij! Fotky se mi strašně líbí. :)

    ReplyDelete
  18. Tak přeji vše nejkrásnější a nejlepší k narozeninám, jsou to velké narozeniny :)
    Fotky jsou nádherné :)

    ReplyDelete
  19. Máš úplně nejlepší design a takovéto tvoje fotky naprosto zbožňuju <3

    ReplyDelete
  20. Všetko najlepšie, uži si narodeniny a hlavne celý život! :) si super ♥

    ReplyDelete
  21. všecho nejlepší ♥ a krásne fotíš♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. Všechno nejlepší!! :))
    Tak to se máš, to můžeš jít příště volit!! (haha)

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Všechno nejlepší! Neděs se budoucnosti, určitě ji prožiješ tak, jak chceš ;)

    ReplyDelete
  24. Juu osmnact! preju ti samozrejme vsechno nejlepsi, ale protoze jsem sobec a neznam tebe, nybrz jen tvuj blog, preju ti hodne casu na blogovani a hodne dalsich podarenych clanku!:D a poradne to oslav:)

    ReplyDelete
  25. Vždy sa vraví, že tento rok už si zasa o rok starší rozumnejší a nevie čo všetko. Ono to nie je hneď badateľné, skôr si to človek uvedomí až keď ide oslavovať narodeniny ďalšie.

    Keď som oslavovala 13, tak som dostala 2 výborné konské hlavy (ako tortu samozrejme) a takú torto-koláč. Samozrejme ti prajem všetko najlepšie veľa zdravia a šťastia. Plus podotýkam, že sa mi strašne zapáčili tie fotky so sedmokráskami, všetky.

    ReplyDelete
  26. Sentimentální chvilka přejde, já si taky uvědomila, že nejlepší kalby už mám za sebou, protože prostě ten pocit zakázanýho ovoce je nejlepší, ted už to takový prostě není a nikdy nebude :( Ale neboj, přijdou samý super věci, je to fajn věk :) Všechno nejlepší dodatečně a zase máš nádherné přírodní fotky, které od tebe tolik miluju!

    ReplyDelete
  27. Opožděně happy birthday!! :) a nic si z toho nedělej, počkej, až ti bude 20 a budeš mít pocit, že ačkoli jsi dost stará na to, abys měla vlastní názor, bude ti připomínáno, že dokud jsi dcera svých rodičů, tak jsi vlastně ještě dítě :D

    ReplyDelete
  28. také jsem si říkala, že až mi bude osmnáct, jak se všechno změní a ono vůbec nic.. vše při starém akorát, děláš vše, cos doposud dělala, jen už konečně legálně :D a můžeš řídit. to je asi tak vše :D lidi s Tebou hned jednají jako s dospělým, takže už se nemůžeš vymlouvat, že jsi ještě dítě :( :D to mi chybí nejvíc! :D

    ReplyDelete