Friday, October 4, 2013

Mustard

 H&M scarf and jeans    ? jacket    Mango t-shirt    CCC boots

Dalším důvodem, proč miluju podzim, jsou šály a šátky... Doma jich mám docela sbírku, ale nosím jen málo z nich. Nejradši mám ty pořádně velké, třeba jako je tahle z h&m v mojí oblíbené podzimní horčicové barvě.
Bojuju s tou ranní zimou, zamrzlá auta na začátku října nejsou nic moc. Ale přesto jsem ještě pořád nevytáhla podzimní kabáty nebo nedejbože kabáty zimní a jsem věrná koženým bundám, ikdyž mi je občas trochu zima...




35 comments:

  1. Outfit super, ty jsi kráska a ty boty? Tak ty jsou dokonalý♥

    ReplyDelete
  2. Moc ti to sluší, krásný šátek :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. krásný,ta šála,boty,džíny,bunda,tvoje postava a hlavně tvůj úsměv!usmíváš se snad v každým outfitu a to je tak dobře!!neznám sympatičtější bloggerku než si ty!! :)

    ReplyDelete
  4. Krásný šátek,nádherná:)

    ReplyDelete
  5. Chodím oblékaná úplně stejně, jegginy, chelsea boots, křivák nebo poslední týden spíš trenchcoat, ta rána jsou fakt zrádná :( A k tomu nějaký barevný šátek, abych to pěkně rozbila. Takže tvůj outfit se mi moc moc líbí!

    ReplyDelete
  6. horčicovú moc nemusím, ale na tebe vyzerá úžasne <3 plus krásne topánočky

    ReplyDelete
  7. zamilovala som sa do takýchto topánok <3 a tá šatka je krásna!!

    ReplyDelete
  8. Super outfit! :)
    Také mám ráda šátky:))

    ReplyDelete
  9. taky mám na podzimu ráda obrovské šátky a šály a tenhle je opravdu pěkný kousek :)

    ReplyDelete
  10. Šála je super! :) Já se teda na zimu docela těším, mám totiž skvělou novou bundu ;-)

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Krásný outfit, krásné fotky<3

    ReplyDelete
  12. opět krásný outfit a moc povedené fotky, tvůj blog mám den ode dne radši :) ♥

    ReplyDelete
  13. Super šála! :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. úžasná šála, moc ti sluší :)

    ReplyDelete
  15. Krásný outfit, skvělé fotky! :) Můžu se zeptat, čím fotíš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikonem D3100 + 55-200mm :) děkuju moc!

      Delete
  16. Krásné :) Ta první fotka mě dostala, líbí se mi botky a rozevlátý šátek s vlasy, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  17. Perfektní šátek,... Já podzim miluju kvůli tomu úžasnému barevnému listí

    ReplyDelete
  18. krásné fotky :) moc ti to sluší

    http://mishellife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Krása! :) Nádherný šátek :) dodal tomu efekt :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. Wau úžasné fotky- Máš krásne boty!

    ReplyDelete
  21. tak to ti opravdu hodně závidím ,protože já nosím teploučkou zimní bundu!!:D
    strašně ti to sluší ,pořád se opakuju ,ale fakt úplně žeru tvou postavu!

    ReplyDelete
  22. Takovýhle styl ti nejvíce sluší! Nádherný outfit a nejvíce ti sluší ta bundička s těmi botkami !!! Fakt super.

    Blog The ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete
  23. Krásny outfit! Najviac sa mi páči ta krásna kvetinová šatka.

    ReplyDelete
  24. tá šatka to len oživila ... ja osobne šatky zbožňujem a mam ich hodne ... až sa vyhrabem z postele tiež nejaký outfit nafotím ...hádam

    ReplyDelete
  25. Obrovské šatky tie veľmi zbožňujem :)

    ReplyDelete
  26. Strašně ti to sluší, ten šátek je krásný! :)

    ReplyDelete
  27. Tak to ano, velke saly zboznujem aj ja, pristane ti to. :)

    ReplyDelete
  28. Zamilovala jsem se do toho šátku!

    ReplyDelete
  29. Já teda už podzimní kabát vytáhla - přesněji jsem si ho koupila :P a kamarádka už nosí i zimní kabát..

    ReplyDelete
  30. krásny outfit a celý blog, ktorý som objavila až teraz. hneď som ťa followla. :)

    pozývam ťa aj na môj blog: andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  31. Ta šála to krásně oživila! Dobrá volba :-)

    World By Bella

    ReplyDelete