Tuesday, October 29, 2013

Kokosovo vanilkové lívance


Schválně jsem spočítala, kolikátý recept na lívance to je a s potěšením zjistila, že teprve 4.! Přijde mi totiž, že si je dělám pořád a taky je pořád fotím. Dneska jsem si po dlouhé době udělala lívance z mouky (ty z ovesných vloček jsem si zamilovala a dlouho se jich nechtěla vzdát) i když jenom na půl:D



Na 4 pořádné nadýchané lívance potřebujete:
1 vrchovatou lžíci hladké mouky
2 lžíce ovesných vloček
1 lžíce strouhaného kokosu
1 lžičku prášku do pečiva
1/2 banánu nakrájeného na kolečka
1 vejce
1/2 lžičky vanilkového aroma

Všechno opět rozmixujte mixérem a osmažte z obou stran na másle. Podávejte se sirupem nebo jogurtem.


30 comments:

  1. Boží! Zítra se taky chystám na lívanečky :)) ale vloček se asi taky nevzdám :D

    ReplyDelete
  2. krása krása krása! já bych na ně jako největší kokoso-úchyl nalila ještě kokosový mlíko, ať je to se vším všudy:D

    ReplyDelete
  3. mňam! vypadají, že budou krásně vláčné :D :)

    ReplyDelete
  4. Proč mi vždycky děláš takový chutě? To musím někdy zkusit, vypadá to přímo božsky! ♥

    ReplyDelete
  5. Zboznujem tieto tvoje clanky, vyzera to perfektne! <3

    ReplyDelete
  6. Ježííííš to vypadá tak skvěle! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Vypadají nádherně, hlavně kombinace kokos+banán musí být hodně dobrá. :)

    ReplyDelete
  8. Looks delicious!:) Just "Fantasticka Jamca":) Mnej hezky tyden a "weekend":)

    Bye,
    NIKA Bittner

    ReplyDelete
  9. Máš snad nejlepší recepty ! :) Vypadá to fakt skvěle :)

    ReplyDelete
  10. no tak ty musím udělat!!! :O

    ReplyDelete
  11. Ach, utřela slinu z tabletu a šla si dát hrušku:D já se chystám na livanecky už docela dlouho, myslim, že v pátek by to mohlo jít:D akorát ty moje budou z pytlíku a s obycejnou marmeladou, ale i takove jsou mnam!!:)

    ReplyDelete
  12. vypadá to skvěle :) já nedávno měla skořicové :)

    ReplyDelete
  13. tak toto musím rozhodne niekedy vyskúšať! vyzerá to mega chutne :)

    ReplyDelete
  14. Asi sa pokúsim urobiť moje prvé lievance :) vyzerajú dosť lákavo ! A neskúšala si zameniť múku za grahamovú alebo inú ? Či to ovplyvňuje chuť ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nezkoušela, ale snad by to mělo jít :) Maximálně tolik nevyběhnou

      Delete
  15. Mňam,mňam :) vyzerajú nádherne! Robíš chute!! :D

    ReplyDelete
  16. mňaam :) niečo pre mňa a moju kokosovú posadnutosť :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  17. Ahoj, vím že tento komentář sem článek moc nepatří, ale právě jsem objevila tvůj blog a zajímá mě pár věcí, ne které bych se tě ráda zeptala. Koukala jsem, že běháš, téměř se dá říct že i s radostí, do kopců a z kopců, jak to ale působí na tvá kolena? Já se musela z venku přesunout na pás, protože bydlím přímo na kopci, a když jsem běhávala venku, tak jsem druhý den bolestí sotva chodila. Měníš nějak techniku při běhu z kopce? Zpomalíš? Porad prosím! :D
    Jinak máš moc hezký blog a fotky! Hned dávám follow! (Promin za ten z části podlézavý komentář, ale je to pravda :D
    www.kamilaklara.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj ! :) Jo kolena, to je snad jediná věc, která mě při běhání trápí. Taky na tu bolest kolen docela trpím, obzvlášt, protože mám nohy tak trochu do X. Snažím se kvůli tomu běhat co nejvíc po trávě nebo na lesních cestičkách, ale stejně to cítím, tak se to snažím vykompenzovat jogou. A kopců tu máme teda spoustu a teda muim říct, že ty mě baví snad ze všeho nejvíc! (teda jo, v tu dobu, co jsem v půlce je proklínám, nadávám a nejdradši bych to obrátila dolu) Je to takový, něco navíc! Nejlépe na tom sleduju jak se mi lepší fyzička a pěkně z toho pálí zadek ! (lepší než schody ! 3:-)) Samozřejmě zpomalim, občas mi přijde, že skoro jdu, Snažím se běžet co nejvíce po špičkách. A cestou dolu se snažím co nejvíce kontrolovat nohy, abych nedopadala moc tvrdě (to by asi kolena moc neocenily) Jestli máš kde běhat, tak být tebou tak se vybodnu na pás! Běhání venku má to pravé kouzlo a ta bolest druhý den, jen znamená, že pořádně makáš a můžeš být na sebe pyšná !! Navíc to bude lepší a lepší ! :) Děkuju Ti moc !

      Delete
  18. Tak jsem si ověřila, že mám doma všechny ingredience a snídaně je zítra jasná :)
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete
  19. ach ne! zase takovej recept, mě zničíš! :D

    ReplyDelete