Monday, October 14, 2013

Fall




 Mohla bych opakovat pořád dokola jak miluju podzim. Teda samozřejmě jsem proklínala konec minulého týdne, kdy začalo lít jako z konve pokaždý, když jsem vytrčila patu z domu (nemluvě o tom, když jsem statečně vyběhla v mikině a vrátila se celá od bahna, nastydlá a mokrá jako kdybych spadla od rybníka). Ale ty barvy a ranní mlhy!

  • Jeden z propršených večerů.
  • Palačinka s nutelou a banánem ♥
  • Rychlosvačina - tvaroh s musli a malinama, zelený čaj
  • Další propršený večer a horká čokoláda.
  • Jsem posedlá podzimním listím.
  • A doma se mi kupí docela sbírka.
  • Víkendové noci, ach ta dnešní mládež.
  • Zas ty listy :D
  • Miluju štrůdl ♥ Jsem chopná sníst na posezení celou nohu. (zas to listí...)
  • A nakonec... další listí! Tentokrát ale na stromě :D


43 comments:

  1. krasne leginy a och posledna fotka!

    ReplyDelete
  2. Moc hezké fotky, hlavně ta první a poslední :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. mmm, tvoje fotky jsou fakt dobrý, a mám z nich chuť na nutelu<3

    ReplyDelete
  4. Taková krásnáá podzimní nálada :) Super :P

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Aaa úplně jsi mi udělala chutě na palačinky s nutelou! Musím si dát na seznam příštích mňamek:D

    ReplyDelete
  6. Taky jsem byla nedávno fotit listí :)) a taky miluju podzim :D

    ReplyDelete
  7. krásne fotíš.. :)... a aj keď má každé ročné obdobie niečo v sebe, pre mňa je tiež jeseň naj :)...farby, hmly, babie leto :)

    ReplyDelete
  8. uplne keď sa na tie fotky pozriem mi prídu strašne ako z tumblr :D krásne sú! :D

    ReplyDelete
  9. Najednou je ten podzim nějak hezčí:)

    ReplyDelete
  10. Jéé, to jsem ráda, že nejsem jediná co dokáže sníst celou šišku štrůdlu najednou :) ono to ve mě vždycky tak mizí, ani nevím jak, je to takové lehoučké.. :D podzim je fakt krásnej, ale nikdy se mi nepodaří ho pořádně vyfotit :(
    To čteš Sofiinu volbu nebo se mi to jen zdá? Jsem teprve na straně 200 a už to asi vidím všude :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo je to Sofiina volba, už jí čtu po druhý, tohle téma mě totiž hrozně zajímá a hrozně to hltám :D Ikdyž je pravda, že z toho občas nemůžu v noci spát

      Delete
  11. Nádherné fotky! Miluju tvoje fotky jídla<3

    ReplyDelete
  12. Krásné fotky :) A mňam, dostala jsem chuť na palačinku :))

    ReplyDelete
  13. dokonalosť!!!

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  14. Úžasné fotky ! Též mám ráda podzim a hlavně barevnou přídoru! <3 pokud teda neprší a nefouká hodně vítr :D mm štrůdlík <3 :D

    ReplyDelete
  15. Nádherné fotky! Dýchá z nich krásná atmosféra..

    ReplyDelete
  16. užasné fotky, vždycky mají takovou duši :))

    ReplyDelete
  17. Wau tak to sú naozaj krásne fotky!

    ReplyDelete
  18. Jak já miluju tvůj blog, tvoje články, fotky, prostě všechno, vždycky mě to okouzlí a projíždím si ho celý nejmíň 2x!!♥ Nádherné fotky:'))♥

    ReplyDelete
  19. Tvé fotky jsou úplně skvělé! :)
    Miluju podzim. :)

    ReplyDelete
  20. Krásný fotky, jako vždy....a jako vždy jsem si málem poslintala klávesnici :D
    Jak já bych si dala štrůdl....nebo čokoládu....nebo palačinky........a nebo všechno najednou! A ta tvoje palačinka vypadá tak hezky, přesně jako od mojí mamky - já mám vždycky takový chudáčky ošklivý :D

    ReplyDelete
  21. To je nádhera :)

    http://werushberry.blogspot.sk/ Na blogu prebieha GIVEAWAY!!

    ReplyDelete
  22. mňam ta palačinka vypadá skvěle a ten štrudlik ňom :3 krásné fotky,opět :))

    ReplyDelete
  23. podzim je prostě skvělé roční období!

    ReplyDelete
  24. Nádherné fotky, které zahrnují přesně to, co na podzimu miluju i já :)

    ReplyDelete
  25. ty fotky jsou dokonalé. Taky miluju podzim. Je to bezkonkurenčně nejlepší období, i když mu na paty šlape jaro...

    ReplyDelete
  26. Štrúdl od babičky, palačinky...hmmm. A ješto počasí a tvoje fotky...A Vraždy z Midsomeru!

    ReplyDelete
  27. Krásne fotky. Aj ja mám veľmi rada jeseň, ale keď je slnečná a krásne farebná :D

    ReplyDelete
  28. Nádherné fotky, jako vždy ;)

    ReplyDelete
  29. ty máš stejně skvělý fotky s ještě skvělější atmosférou:)

    ReplyDelete
  30. A stejně nejvíc miluju Tvoje fotky ♥ ach

    ReplyDelete
  31. moc krásné fotky.miluju je strašně krásně fotíš :) a ty listy jsou moc krásné :) ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  32. Jeseň na tvojich fotkách je poriadna jeseň :). Už zbieram listy a všetky radosti jesene. Jedlo, ako vždy, perfektné . A fotky, ach...

    ReplyDelete
  33. Ach to jsou krásné fotky <3

    http://particular-thing.blogspot.cz/

    ReplyDelete