Monday, September 30, 2013

Tuna meatballs


Jestli ještě nevíte, co si udělat dneska večeři, zkuste si tyhle tuňákové kuličky! Jsou vynikající, hlavně s rozvařenými rajčaty nebo bazalkovým pestem a kuskusem nebo jinými těstovinami.


Budete potřebovat (1 porce - 6 kuliček)
Půl plechovky tuňáka ve vlastně štávě 
velká hrst rozdrobeného chleba
1 vejce
bylinky (bazalka, tymian, oregáno...) sůl a pepř

Všechno pořádně rukama promíchejte, dokud se vše nespojí v jednu hmotu. Z té vytvarujte 6 kuliček a osmažte je na troše olivového oleje z každé strany, dokud trochu nezhnědnou.
Podávejte s omáčkou.



19 comments:

  1. ty jo dneska jsem chtěla k večeři tuňáka s kukuřicí a chlebem a asi ponechám ingredience a vytvořim tyhle krásky :D díky ;)

    ReplyDelete
  2. aw :3 to vypadá fakt moc dobře :)
    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. To vypadá božsky, tuňáka jsem si o prázdninách trochu zprotivila a teď ho nemůžu ani cítit, těžko říct, kdy se toho zbavím (jestli vůbec :D), ale je to super nápad, jinak než třeba v salátu ho totiž vůbec neznám :)

    ReplyDelete
  4. Tuniaka jem veľmi často, no nikdy by mi nenapadla táto kombinácia. :D Určite to ochutnám, ukladám si receptík :3

    ReplyDelete
  5. Ty vždycky tak nalákáš, ale určitě to neumím uvařit tak jako ty :D :D :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. :OOO mňam. to vypadá krásně :333

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Hej, to je super lehký a super lákavý:D

    ReplyDelete
  8. Vypadá to moc hezky, tuňáka mám ráda, takže se mi každá inovace hodí. :)

    ReplyDelete
  9. Milujem tvoje recepty, musí to byť veľmi chutné ♥

    ReplyDelete
  10. Jůů, to vypadá fakt dobře! Miluju kuskus ♥ :D Dobrej nápad.

    Young, wild and free

    ReplyDelete
  11. já mám na to takovou chuť O______O asi si musím jít dát nějakej chleba k večeři :D

    ReplyDelete
  12. tohle by mě snad v životě nenapadlo, skvělý! určitě někdy uvařím a uvidím, jaký budou mít úspěch :))

    ReplyDelete