Wednesday, September 4, 2013

Random




I když je teprve středa, tak mi přijde, že prázdniny byly tak před měsícem.. Zbyly ještě nějaké fotky z konce prázdnin, hlavně ze soustředění a něco málo z domova.  

  • Kočka, která nám celou dobu pobíhala okolo chatek. Byla neskutečně moc přítulná, někdy až podezřele moc.
  • Břízinka! ♥
  •  Plánuju, kam se vydám na dny Marianne, ale tenhle rok mě množštví obchodů docela zklamalo.
  • Kočička 2
  • Nejlepší kombinace! Sendvič ze dvou topinek - jedna s nutelou a druhá s arašídovým máslem a mezi to plátky banánu a nechat zapéct v mikrovlnce. MŇAM ♥
  • To příšerný vstávání za tmy! /// Broadway café a grande cappucino ♥ Poslední dobou se moje závislost na kávě zvětšuje
  • Dělám si pomalu zásobu na stresová období ve škole :D 
  • Loafers jsou vážně nejpohodlnější boty co mám /// Ofina dorostla do té nejhorší délky, kdy přes ní absolutně nic nevidím. Upraveno přes VSCO cam
  • Anetka při joze, poloviční luk. Nejlepší část treninků na soustředění - závěrečná hodina jogy.
  • I když je teprve středa, tak mi přijde, že prázdniny byly tak před měsícem.. Zbyly ještě nějaké fotky z konce prázdnin, hlavně ze soustředění a něco málo z domova.  
  • Nakonec zase kočka, tentokrát s úlovkem, málem mě za tuhle fotku sežrala taky. 


PS: pokud chcete vidět více fotek ze soustředění, koukněte se SEM

28 comments:

  1. jóga. hrozne ma láka skúsiť to, hlavne po tom, čo som videla aj tie ostatné fotky. :)
    skvelý výber. a tie toasty. (a mám chuť skúsiť arašidové maslo,!)

    ReplyDelete
  2. třetí, pátá, sedmá, devátá fotka <33

    ReplyDelete
  3. jógafotka <3 máš na ní ještě úžasnější vlasy než normálně :D :)*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na té fotce je moje kamarádka, miluju její vlasy a ona si je žehlí! Dám jí to přečíst, aby s tim přestala ! :D

      Delete
  4. tá posledná je krutá :D.. super!

    ReplyDelete
  5. kočka se svým úlovkem je nejlepší! :) náš kocour nám také nosí ukazovat své úlovky a když se řádně "pokocháme", tak je sní. fuj!

    ReplyDelete
  6. creep!!!:D super fotky, jseš moje krásná kamarádka:)♥

    ReplyDelete
  7. Mnaam ty Milky! A krasnej kocourek!

    ReplyDelete
  8. Lubim Milku ! A tá cicuška je krásna :)

    ReplyDelete
  9. jeee, přítulná grumpy :D
    a za tu topinku bych dala cokoliv! :D

    ReplyDelete
  10. haha, ten kocúr je bezkonkureční :D

    ReplyDelete
  11. Krásne fotky :) jóga ma vždy lákala, mám dokonca už aj stiahnuté video len sa k tomu dokopať :)

    ReplyDelete
  12. nádherný fotečky:) roztomilá kočičkaa:)

    ReplyDelete
  13. Jéé pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. Ta kočka má zajímavý kukuč na první fotce a poslední fotka s myškou je fakt drsná, fotka se povedla ;)

    ReplyDelete
  15. já miluju tvoje randomy :))

    ReplyDelete
  16. ta číča je uplne ňuňu :)

    ReplyDelete
  17. Tak to jsou nádherný fotky :))) Ta fotka toho chleba s banánem...to je slast se na to jenom dívat :D :) Jinak kočička je hrozně moc roztomilá :)

    ReplyDelete
  18. Kombinace PB a Nutelly je nepřekonatelná!
    Taky jsem si udělala zásobu čokolád- v Bille za 15,- tak nekup to že :D
    Ta poslední fotka! Wow, mě ty naše potvory nikdy tak nepózují :D

    ReplyDelete
  19. ta kočičká ! :))

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. ta poslední fotka je skvělá!

    ReplyDelete
  21. Ta kočička je nádherná. :)

    Nominovala jsem tě na Liebster Award, doufám, že přijmeš. Více informací u mě na blogu. :)
    www.barsthinking.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. krásný random :)
    ta kočka vypadá trochu jako taková ta 'Hitler kočka', jestli víš, co myslím :D
    a vstávám v 5:45, takže vím, o čem mluvíš :DDDDDDDD

    ReplyDelete