Thursday, September 26, 2013

Rainy days





I když jsem přestala s volejbalem, tak mi připadá, že času mám míň jak minulý rok a často se dostanu domu a jdu skoro hned spát. Už se nemůžu dočkat víkendu, až se konečně pořádně vyspím!

  • moji společníci na snídani - časopisy a písničky
  • dny Marriane!
  • můj milovaný kočičák
  • po dlouhé době, jsem zase zkusila NTC, protože konečně mám i normální činky
  • pořád prší a prší... a nejlépe, když zrovna vystupuju z autobusu nebo jdu z baráku :D
  • svačina - tvaroh, maliny a crispy rice a ovocný čaj
  • důvod, proč se mi tenhle rok vůůbec nedaří donutit se něco učit 
  • domácí masala ♥ 
  • slavili jsme bráchovi narozeniny
  • byla jsme na redbull leteckém dni a neviděla (kromě dětí lezoucích po stromech, kadibudkách a po budovách) vůůbec nic :D
  • fíková sezona :D



28 comments:

  1. Nádherné fotky! Také mi připadá, že nic nestíhám a na víkend se vždy těším ze stejného důvodu, ale bohužel se většinou nevyspím ani v sobotu, ani v neděli :( :D

    ReplyDelete
  2. Ja mám problém u nás zohnať figy :(( a dosť ma to štve !!!

    ReplyDelete
  3. Ja mám problém u nás zohnať figy :(( a dosť ma to štve !!!

    ReplyDelete
  4. Hra o trůny <3 celkem závislost že? Už se těším, až budou nové díly!!

    ReplyDelete
  5. Boží fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Jsou to krásné fotky, moc hezky dovedeš vystihnout okamžik. :)
    Taky mám svůj důvod, proč se nesvedu učit, ale ono jich je jich krapet víc... :D

    ReplyDelete
  7. Nádherné fotky!:)
    Taky ráda fotím, když tak se můžeš podívat - http://maybe-for-you.blogspot.cz/ :)

    ReplyDelete
  8. tvoje fotky maj vždycky tak boží atmosféru:)

    ReplyDelete
  9. Crispy rice? To vypadá fakt lahodně, co to přesně je? :))
    Hra o Trůny je nejlepší věc na světě, už je jaro? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je taková taková ta sladká rýže :D mám jí z lidlu z amerického týdnu

      Delete
  10. nádherné fotky, tvoje randomy mě jednoduše baví:)

    ReplyDelete
  11. Skvělé fotky!! :)

    Ráda bych Tě pozvala na giveaway, která probíhá u mě na blogu! :)

    ReplyDelete
  12. to jsou super fotky, ta první je podle mě nejvíc!

    ReplyDelete
  13. Skvělý fotky :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. Ta fotka s tím dortem je fakt povedená! :)

    ReplyDelete
  15. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Nádherné fotky, pěkně ti to fotí :) Propadla jsi GoT, jo? To je láska jak trám, (ne)jsem ráda, že už to mám všechno zkouklý :D

    ReplyDelete
  17. :O krásné fotky :) zavidím ti to :)

    http://mishellife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. já se na novou sérii GoT hrozně těším, na druhou stranu to bude docela peklo kvůli škole :D

    ReplyDelete