Friday, September 6, 2013

If not now, when...




? blazer    H&M top    Primark bag and shoes    Secondhand jeans

Opravdu se na fotkách neumím tvářit. Vím to už dlouho, ale tahle sada fotek byla orpavdu tragická :D Proto omluvte ty geometrické obrazce.
Fotky jsou ještě ze středy, kdy nebylo takové teplo, jako je teď. Dneska jsem ještě vytáhla sukni bez punčocháčů (možná naposled tenhle rok...) Tyhle džíny jsem si naprosto zamilovala, odufám, že se mi pvoede najít i nějaké podobné v tmavé modré barvě. V podstatě jsou to jediné džíny, které mi momentálně sedí dokonale, ostatní nejsou tak pohodlné, jenom mě štve, že už jsou celkem oprané.



20 comments:

  1. Slůšo!:) Strašně se mi líbí ten zlatý řetízek na krku,ten je super:)

    ReplyDelete
  2. užasné :) miluju tvoje vlasy ♥♥


    mishellife.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Super outfit :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Skvělý outfit a taky mám nejradši džíny co sedí úplně přesně! :D <3
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. s focením to máme úplně stejně, taky se mi nikdy nelíbí, jak se tvářím, proto na blog svoje fotografie nedávám a do focení se mi ani nechce, když vím, jak to dopadá :D ale asi to chce trpělivost, no.

    ReplyDelete
  6. jsi překrásná :)) hrozně se mi líbí tmavě zelené oblečení letos...a ta barva Ti skvěle sedne :)

    ReplyDelete
  7. Moc Ti to sluší, musím (opět :D) obdivovat tašku, je velmi pěkná. :)
    Jinak máš skvělou postavu, musíš být docela dost vysoká, že? To já jsem bohužel takový malý rozpláclý trpaslík. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Děkuju moc! no jsem až MOC vysoká řekla bych :D, je docela těžké najít někoho vyššího no :D

      Delete
  8. kde najdu obchod "?" díky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otazník jsem tam dala proto, že nevím odkud je, mám ho doma už dlouho a nemá cedulku:)

      Delete
    2. aha :DDDD takže jakýkoliv ? u outiftů znamená tohle :DDD

      Delete
    3. jojo :D možná jsem to tam mohla vysvětlit nějak líp :D ale žádný obchod "?" neznám :D

      Delete
  9. milujem čiernu, pristane asi každému...pekná outfit :)

    http://l0veyourselffirst.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. i know, how you feel, bro! :D
    mám to s jedněma džínama to samý :D

    ReplyDelete
  11. Občas mám taky podobný den. A to s těma punčochama - ach jo, kéž by bylo ještě půl roku léto..

    ReplyDelete
  12. A škoda obrazců, vsadím se, že jsi kočka i bez nich. :)

    ReplyDelete