Thursday, September 19, 2013

Getting used to





Jak už jste asi postřehli, koupila jsme si nový foťák, zrcadlovku, konečně :D Nikon D3100 se základním objektivem a k němu i teleobjektiv, zatím používám jenom ten, ikdyž je občas docela nanic, že ode všeho musim odstupovat na tři kroky daleko. No zatím jsem zpokojená, pilně se s ní učím a fotím každou blbost.. Tak aspon něco na ukázku..

  • asi tak první fotka vůbec 
  • nemám ani trochu ráda slimáky, ale na fotkách se umí tvářit docela inteligentně
  • omeleta k svačině ♥ (nojo, jídlo, u je to tady :D)
  • kytky
  • chleba s nutelou, jablko a podmáslí
  • fíky! mnam ♥
  • můj bratranec asi přes 3 kolena, fotka z rodiné oslavy
  • západ slunce


33 comments:

  1. Paráda! :-) Využi ho naplno. :D

    ReplyDelete
  2. (Ach, jak se těším na Vánoce až dostanu tu svoji. :3)
    Slimáčci, ač ošklivý, tak fotogeničtí. Narozdíl ode mě hah. :D Krásný fotky, ta poslední obvzlášť! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ošklivÍ! (achjo, asi bych měla přestat simulovat a jít zase do školy... >.>)

      Delete
  3. a ty jsi neměla zrcadlovku:O? ale vítej mezi nikonistama:)!
    ty fotky jsou prostě boží. jako vždycky!:)

    ReplyDelete
  4. Gratulujem, tiež som nad tým dosť rozmýšľala.. uvidíme :)

    ReplyDelete
  5. nádherné fotky, rozdíl je opravdu znát, taky se chystám pořídit zrcadlovku:)

    ReplyDelete
  6. Wau, úžasné fotky:)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. Tak to se máš! Toužím po zrcadlovce!:)
    A pro začátek dobrý fotky.;)

    ReplyDelete
  8. pěkné pěkné! taky mám nový objektiv, a fotím teď kdejakou ptákovinu:D:D

    ReplyDelete
  9. fíky jsem vždycky chtěla zkusit:( ach jo:D jak to chutná?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mco nevim k čemu ho porovnat, ale je hodně sladký, ale hrozně mi chutná

      Delete
  10. Krásné fotky <3 Fík jsem měla jednou a moc mi nechutnal .. :D

    ReplyDelete
  11. Skvelé fotky, teším sa na ďalšie! :) A zrkadlovku veeeľmi závidím :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  12. to se t i teď bude pěkně fotit :)

    ReplyDelete
  13. krásně si zvykáš, jde ti to! :)

    ReplyDelete
  14. Jsou to krásné fotky, kéž bych takhle uměla fotit i já. :)

    ReplyDelete
  15. Já mám D 3000 a nemůžu si stěžovat, pouze dost zrní, když je tma. :) Pěkné fotky! :)

    ReplyDelete
  16. samé dobroty a samé pekné fotky ...
    mimochodom jak chutí to granátové jablko ( teda predpokladám, že je to granátové jablko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne aha tak to budú prej figy mi Johnny povedal :) heh ..

      Delete
    2. jojo je to fig! nevím jak tu chut moc popsat, ale je taková hodně sladká :)

      Delete
  17. Nikon je miláček :D věřím že si budete rozumět :)

    ReplyDelete
  18. uplně krásné fotky ♥♥


    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. krásne fotky :) zrkadlovka robí naozaj kvalitné fotky :)

    ReplyDelete
  20. Che, první fotku ze zrcadlovky má asi každý "stejnou" :D Gratuluji k výborné koupi, Nikon je láska! Teleobjektiv taky plánuju. A ustupování na tři kroky znám, s pevnou padesátkou se to jinak dělat nedá, ale miluju ten objektiv, ten si určitě pořid hned jako další :)

    ReplyDelete
  21. fuj ten slimák, fotka je super ale nesnáším slimáky!

    ReplyDelete
  22. D3100 mám tiež a som spokojná. Len som ho kupovala dávnejšie a ešte k nemu nebol druhý objektív :(, škoda. Fuj hentie slimáky neznášam, mňam NUTELA! Krásne fotky s novým foťáčikom :))

    ReplyDelete
  23. těším se na další fotky, i bez zrcadlovky jsi uměla nádherně zachytit okamžik :)

    ReplyDelete