Thursday, August 8, 2013

Top 5 in Summer like this


1. Meloun a Frappe - nejčastější svačina. Mimochodem domací frappé chutná ještě lépe jak to ze starbucksu a přitom nemusíte přidávat tolik cukru. Stačí 6 kostek ledu, jedno expreso, zalít mlékem, přidat do mixéru a čekat až zůstane krásně hladké frappucino ♥ 



2. Sluneční brýle - bez nich nevycházim, protože mám citlivé oči a bez nich vůbec ale vůbec nic nevidim 
(zleva-Rayban,C&A)


3. Thermální vody ve spreji - k létu prostě patří!


4. Těstoviny - celý týden nekonzumuju v podstatě nic jiného než špagety, macaroni, farfalle.... na milion způsobů. Tyhle jsou zrovna s podušenou brokolicí, smetanou, kuřecím masem a plísnovým sýrem.


5. My Sister's Keeper - viděla jsem sice film, ale knížka je stamilionkrát lepší ! Můj tip na letní čtení k vodě (vím, že knížka by byla mnohem fotogeničtější, ale snad mi to odpustíte)

A jaké věci / jídlo / knížky / filmy / kosmetika patří k vašemu letošnímu létu ? 



27 comments:

  1. Frappé v létě miluju<3 nádherný fotky:-)

    ReplyDelete
  2. yumm yumm ty těstovinky vypadají lákavě!

    ReplyDelete
  3. bez sladkého melounu si toto horké léto nedokážu představit!

    ReplyDelete
  4. Skvělé, mám to skoro stejně :-)

    ReplyDelete
  5. Fanta, nejoblíbenější pití pro tohle léto :-)

    ReplyDelete
  6. Krásný fotky:) Bez melounu by to nebylo pravý léto:)

    ReplyDelete
  7. Meloun je nejlepší <3 poslední dobou se ho nemůžu nabažit :D prostě jsem melounožrout :D

    ReplyDelete
  8. Krásne fotky. Bez melónu by som si nevedela predstaviť leto.

    ReplyDelete
  9. těstoviny vypadaj skvěle a domácí frappé miluju! :)

    ReplyDelete
  10. těstoviny miluju, mám asi deset druhů různé celozrné, rýžové, klasické a pak taky ty tvary a barvy :D jsem úchylák :D
    mě je zase z melounu strašně špatně, nechápu to

    ReplyDelete
  11. taky si dělám to stejné frappé O:) a je ještě lepší, když si do něj kapneš trošku - třeba mandlového aroma..pak je bezkonkurenční <33

    ReplyDelete
  12. ňom to Frappe,delikátní :3
    meloun je nejlepší na svačinky třeba i k vodě :)

    ReplyDelete
  13. krásný fotky...zase :)
    nevím čím to je, ale frappé mi nikdy moc nechutnalo, ale naopak ledové latté miluju, jsem divná :D
    a těstoviny bych mohla taky pořád, to se nepřejí nikdy! :)

    ReplyDelete
  14. Melooun! :D To je taky můj letní top! :D

    ReplyDelete
  15. Ty fotky vypadají skvěle :) Meloun a těstoviny... <3 :)

    ReplyDelete
  16. Super fotky :)tětoviny bych také jedla kažý den :D .Baruš

    ReplyDelete
  17. Tie cestoviiny ma veľmi zaujali zajtra ich obedujem tiež!:D

    ReplyDelete
  18. melóny tiež jem na kilá, je to najlepšie ochladenie do týchto letných dní :) a momentálne čítam murakamiho a poa, vrelo ich odporúčam

    ReplyDelete
  19. Já slintám vždycky u tvých fotek jídel na instagramu<3

    ReplyDelete