Wednesday, August 21, 2013

These days




 Poslední dobou vůbec nevnímám jak ten čas letí a prakticky nikdy nevím, co je za den nebo kolikátýho vůbec je... Každopádně ten fakt, že prázdniny skoro končí na mě chrlí lidé ze všech stran a i když můj mozek to zatim popírá, už by si měl spíš začít zvykat na to brzké vstávání a hlavně udržení pozornosti na více než 2 minuty...

  • Bez melounu by to nebyl prázdninový článek ♥
  • Cappucino a Návrat krále, toho jsem nikdy nedočetla, tak snad do ještě do září stihnu
  • Nesmrtelné a nejlepší noky se špenátem a kuřecím masem ♥ A k tomu do barvy cherry rajčata
  • Zmrzlinový orgasmus na lžičce aneb zahánění letních chmur
  • Arašídové máslo na jablku se skořicí je nejlepší sváča
  • Obarvila jsem si vlasy, na chvilku to zahnalo moje nazrzlé vyšisované odlesky z léta, ale už jsou zae zpátky. Zkrátka a dobře nejsem předurčena k tomu být pravou brunetou
  • Na obědě s Týnkou v Coloseu. Smetanová pizza s klobásou a rukolou a těstoviny s krevetami a omáčkou. 
  • Středeční tradice - nový díl Pretty Little Liars ♥



27 comments:

  1. Umm, gnocchi. Když jsem je viděla u tebe na Instagramu, musela jsem je uvařit taky.
    O barvení mi nemluv, vždycky mi to háže odlesky do zrzava nebo blond :/
    Ale co je nejlepšé. tak rozhodně PLL. Vždycky se těším na další díl ♥

    ReplyDelete
  2. huuch <3
    musím si stáhnout nové pll!

    ReplyDelete
  3. Taky musím stáhnout PLL .D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Všechno až na gnocchi se špenátem se mi líbí (holt ta traumata ze školní jídelny :D), zvlášť burákové máslo se skořicí a pizza. :) Inspirovala jsi mě na zítřek, jdeme s přítelem do pizzerie, tak si nějakou podobnou můžu dát. :)

    ReplyDelete
  5. krásné fotky :) umíš moc hezky fotit :)

    ReplyDelete
  6. carte d´or milka musím mít <33 jinak krásné fotky)
    taky vůbec nevnímám jak mi prázdniny utíkají mezi prsty...

    ReplyDelete
  7. strašne moc milujem tvoj blog a ešte viac milujem tvoje fotky ! :)

    bonieblue.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. všichni ten meloun, já to nikdy nepochopím :D
    ale fotky máš nejlepší a to jídlo prostě super <3

    ReplyDelete
  9. Dala bych si meloun a hlavně melounové gratiné, které se chystám udělat! Mimochodem, PLL jsem začala konečně sledovat a taky mě to moc chytlo :)

    ReplyDelete
  10. Všechny ty fotky vypadají naprosto skvěle :) Ten meloun <3 A Pán Prstenů - už jsem ho nečetla věky, musím se k němu zase někdy vrátit :)

    ReplyDelete
  11. Skvelé fotky. Užívaj si prázdniny! :)

    ReplyDelete
  12. ! haha, další člověk, co si dělá do pickwicku kávu. Hurá, nejsem sama:))

    ReplyDelete
  13. mmmmm zase samý dobroty a nejhezčí fotky <3

    ReplyDelete
  14. Cappucino jsem měla naposledy asi v 7 letech :) Arašídové máslo si chci koupit,ale vyplatí se to? já jen jestli je vážně dobré =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mně přijde, že arašídové máslo má pokaždé jinou chut, samotné mi až tolik nechutná, ale třeba v kaši, nebo na teplém toastu se skořicí !!! ♥ to je jiná zkus ho ! Bud ho budeš milovat nebo nenávidět :D

      Delete
  15. Krásné fotky , musím dneska zkouknout novej pll díl :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  16. Skvele fotky, tu zmrzlinu zboznujem. <3

    ReplyDelete
  17. mnam meloun arašídové máslo ♥

    ReplyDelete
  18. Krásné fotky, hlavně to gnocchi vypadá úžasně! :)

    ReplyDelete
  19. ty noky vypadají skvěle, mňam! :)) já jsem zvědavá na zítřejší díl PPL, to budou zase nervy :D

    ReplyDelete