Saturday, August 31, 2013

The end of Summer




Poslední pravý prázdninový random... (A zase plný jídla :D)
  1. Teď už nastane jenom dřina, pot a slzy...
  2. Snídaně - broskvový koláč s drobenkou a jogurt s ostružinama, musli a arašídovým máslem ♥
  3. Detail outfitu, co už tu kdysi dávno byl:)
  4. Špagety s olivami, rajčaty a sýrem ♥
  5. Miluju ikeu! A stejně tak miluju, když vyjde nový katalog! ♥
  6. Splnila jsem své předsevzetí a uběhla půlmaraton... Takhle mě nohy nikdy nebolely (čtěte: nemohla jsem kvůli tomu spát a byla jsem ráda, když jsem se doplazila do kuchyně pro ibalgin a konskou mast... :D)
  7. Klasická snídaně - jogurt, strouhané jablko, musli, arašídové máslo, banán a ostružiny. 
  8. Miluju ovoce!!!!
  9. Melounové hody u babičky
  10. Peču koláč z ringlí.(následně jsem ho snědla na posezení :D)


37 comments:

  1. Ach, z těch fotek mi vyhládlo. :3
    Za půlmaraton tleskám! :)

    ReplyDelete
  2. Ty tvoje fotky těch jídel:3

    ReplyDelete
  3. pekne fotky :) a pozývam ťa na moju giveaway lenusmev.blogspot.sk :-) budem rada ak sa pridáš :)

    ReplyDelete
  4. to je ošklivej název článku :(((
    ale všechno vypadá kráásně!

    ReplyDelete
  5. Za tak krásné fotky (hlavně toho jídla!) ti i odpustím ten škaredý název článku ^,^

    ReplyDelete
  6. NE, NE, NE, NE A NEEE! Prostě konec je až zítra! :D

    ReplyDelete
  7. wau, polmaratón! Si skvelá!
    A krásne fotky, ako obvykle:-)

    ReplyDelete
  8. krasné fotky ♥♥

    mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. máš vždy krásne fotky a si úžasná bežkyňá! :)

    ReplyDelete
  10. Moc pěkné zakončení prázdninového klidu!:* Mimochodem nad katalogem ikey si vždycky poslintám :D

    ReplyDelete
  11. Mňam, všechno vypadá dobře! Děláš mi chutě :D

    ReplyDelete
  12. skvele fotky :) ako vždy mi robíš chute :)

    ReplyDelete
  13. moc ti gratuluji k těm 21 km, obdivuji tě! :)
    a krásné fotky! :))

    ReplyDelete
  14. Pěkný článek, ale 21 km uběhat, super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Jé zase úžasný random...tak krásný, veselý a barevný a přitom děsně depresivní :D ach nechci konec prázdnin, letošní byly nejlepší!!
    S ikeou souhlasím....vždycky koncem prázdnin netrpělivě čekám a čekám až bude v našem domě v přízemí vyrovnaný malý sloupeček z katalogů :)

    ReplyDelete
  16. Pekné fotky, ja mám prázdniny ešte 3 týždne ;)

    ReplyDelete
  17. U prvního bodu jsem měla chuť začít se smát a brečet najednou ! :DDD

    ReplyDelete
  18. Parádní Moleskine ! ;) Ještě tu tužku by to chtělo, viď?

    ReplyDelete
  19. Máš skvělou úpravu fotek :)

    ReplyDelete
  20. wow!půlmarathon?tak to máš můj obdiv, taky se na to chystám a myslím, že ještě dlouho budu
    snídaně vypadá skvostně:)

    ReplyDelete
  21. Ty prázdniny rychle utekli ! :/ Páni 21km :O

    ReplyDelete
  22. 21km? O.o Nový katalog jsem ještě neviděla! těším se na něj :)

    ReplyDelete
  23. jo, nový Ikea katalog mám v danstine, sranda :-D docela

    ReplyDelete
  24. Nádherně fotíš, opravdu! Jak jsi uběhla proboha ten půlmaraton? Já uběhnu sto metrů a nemůžu, natož takovou dálku, máš můj obdiv. :)
    Moc se mi líbí Tvá snídaně s buchtou a jogurtem, hned bych si jí dala, to já dneska byla (zase :D) o jogurtu s Dobrou vlákninou, ale když ona je tak dobrá. :)

    ReplyDelete
  25. Mňam, já miluji domácí buchty. Jinak katalog Ikea mi nějak unikl takže se vydávám na lov :)
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete
  26. dřina, pot a slzy - zabila si mě :D ale jo, cejtím to stejně... ringle jsem letos vůbec neměla, dala bych si je. vždycky jsem je zbožňovala a rostli nám hned za domem :)

    ReplyDelete