Sunday, August 11, 2013

Summer delights




Srpen si zatím opravdu užívám. ♥

  • Snídám jako král (3/4 hollandie s banánem a domácí granolou)
  • Můj žaludek přežil každoroční uzení - pravděpodobně nejnezdravější a nejvíce karcinogenní jídlo v roce. Ale i tak je to naprostý foodorgasm
  • Na odlehčení zdravé ovesné lívanečky z cottage sýru a sojového mléka 
  • A celozrné toasty se sýrem a arašídovým máslem (tuhle kombinaci jsem si zamilovala!)
  • Po půl roce (?) jsme se zase viděly se skvělou B* a samozřejmě jsme skončily na jídle! A bageterie boulevard nikdy nezklame! Krevetová byla super!
  • Ovesné palačinky podruhé (povšimněte si mého nového fotogenického talířku :D)
  • Fotogenická pažitka z babiččiny zahrádky
  • Čmelák♥
  • Nikdy se mi nepovede odhadnout množství sálatu a pak mi padá z talíře. Ale sálat s tuňákem a vejci je klasika, která se neomrzí a talříe bych snědla klidně dva
  • Piknikujeme s Břízinkou na Kampě!
  • Ostružiny, kvůli kterým mám teď totálně poškrábané a popálené nohy! Ale ty koláče a palačinky za to určitě budou stát ♥ 
Mimochodem jsem ráda, že se vám předchozí fotky líbily a možná proto přidám i ty další někdy v blízké době :D 



32 comments:

  1. Nadhery samy. Tak zase priste na rancheros! :))

    ReplyDelete
  2. To jsou dokonalé fotky , ten čmelda a ty ostružiny ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Už jsem ti někdy napsala, že miluju tvoje fotky? :D Hlavně jídla! božeeee, taková mučírna :D

    ReplyDelete
  4. Mňaam ,úžasne fotky!:)

    http://mycoctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. mňaaaaaaaaaaaaaam
    a čmeliačik je krásnyy :)

    ReplyDelete
  6. Mám opravdu ráda tvoje fotky!!:P

    ReplyDelete
  7. ta fotografie s čmelákem je naprosto kouzelná!

    ReplyDelete
  8. Mňamiii dokonalé fotky !!! A tie jedlá nemajú chybu! Hneď mi aj vyhladlo :o)
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  9. Milujem tieto tvoje fotky. Tá momentka včely je naozaj dokonalá!

    ReplyDelete
  10. úžasné fotky a hlavně to jídlo <3 !

    ReplyDelete
  11. jídlo jídlo jídlo jídlo! děláš mi chutě :D

    ReplyDelete
  12. Mmmmmm dala bych si ostružiny ♥

    ReplyDelete
  13. Och prečo mi toto robíš! Ja milujem jedlo a milujem tvoje fotky jedla! Hneď som vyhladla :D

    Stray Alley

    ReplyDelete
  14. ty máš vždycky tak nádherné fotky!

    ReplyDelete
  15. Nádherné fotky, užívaj si leto :)

    ReplyDelete
  16. dokonalé fotky, hlavně ta s tím čmelákem :)

    ReplyDelete
  17. Ty fotky jsou tak skvele, ze me primo nuti si jit neco takoveho dat :D:)

    ReplyDelete
  18. moc pěkné fotky
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Krásný fotky <3
    Je super, že si takhle užíváš :) Já si užívám naprosto stejně! :) <3
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Pekné fotky ;) a mňamky :)
    http://i-believe-my-dream.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. miluju tvoje fotky!!♥ musíme piknikovat víc!:))

    ReplyDelete
  22. ach jak já miluju Tvoje fotky/články/blog ♥

    ReplyDelete
  23. taky mám talíř vždycky plný salátu :D a s tunákem ho miluji!:)

    ReplyDelete
  24. samé jedlo ...ešte že sa chystám si niečo pripraviť

    ReplyDelete
  25. krásne fotky :)
    a ostruziny milujem,len nezbasam ze mam cervene ruky od nich :D

    ReplyDelete
  26. do BB bych mohla chodit pořád, díky bohu, že zavedly ty zákaznický kartičky! :D přiznám se, že jsem ostuda a salát s tuňákem a vejci jsem nikdy neměla. musím si ho udělat a ochutnat :)

    ReplyDelete