Thursday, August 1, 2013

Orlické hory



Sice musím říct, že na vesnici bych bydlet asi nemohla (jsem klasické měštacké dítě, co je zvyklé, že to má všude blízko :D), ale zbožnuju tu přírodu, temné lesy, borůvky, maliny, vůni dřeva a trávy a občas probíhající jeleny a srnky. Jako každý rok jsme jeli s rodiči na kola, tentokrát do orlických hor (musím říct, že zdejší cyklostezky v podobě travnaté louky nebo šutrů přes potok nebyly nic moc), a ujeli zase pěkných pár kiláků, několikrát zmokli a vyjedli zdejší borůvky.
Dneska jsem se vrátila a zítra ráno zase odjíždím na chatu na uzení (opět tradiční přežírací akce, máme přecpanou ledničku masem naloženým v soli a sýrem (pro mě, protože vepřové nemám ráda) :D) Tam už to ale s internetem nebude tak špatný, tak doufám, že stihnu i něco přidat :)


19 comments:

  1. Máme to stejné - taky bych na vesnici žít nechtěla (vzdát se všech výhod města od HMka až po kavárny? Nikdy! :D), ale mám to tam moc ráda, tu krásnou přírodu, klid..:)

    ReplyDelete
  2. krásný fotky, a ten jejich efekt♥. souhlasím, já bych na vesnici taky nedokázala bydlet, a to jsem tam každý víkend :D

    ReplyDelete
  3. Krásné fotky! :) Já jsem teda do svých šesti let žila na vesnici ve velkém domě s rodiči a prarodiči a musím říct, že bych asi dětství ve městě prožít nechtěla.. Teda byla jsem nucená od sedmi žít ve městě ale lepší to pro mě bylo ve městě... ale asi bych se tam teď ve svých 15ti nudila a stejně do města jezdila a pomalu bych tam byla víc než na té vesnici... :D (jseš génius, jestli tomuhle výplodu budeš rozumět :D)
    To jsem to doplantala... no zkrátka, hezký článek! :D
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mega nádherné fotky :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    ReplyDelete
  5. nádherné fotky, také mám ráda přírodu. a lesní ovoce ještě víc :)

    ReplyDelete
  6. ty fotky jsou super :) skvělé prostředí :)

    ReplyDelete
  7. Já také bydlím na vesnici a ten vzduch taky si nemůžu vynachválit! :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. milujem takéto tvoje fotky, každá jedna je úplne jedinečná
    <3

    ReplyDelete
  9. já žiju na vesnici, takže mi toto ani nepřijde :-)

    ReplyDelete
  10. taky bych nemohla žít na vesnici, ale občas je super trávit tam dovolenou odpočinout si ode všeho :)
    http://b-delicious-b.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Mas nadherne fotky! Jakym fotakem fotis? Ja takova mista miluji, ale bohuzel je moc casto nenavstevuji. Mi rodice na to nikdy moc nebyli a nemam s kym jit :D

    ReplyDelete
  12. jak jinak než boží fotky, mají prostě krásný nádech, jsou super!

    ReplyDelete
  13. V jednoduchosti je kouzlo!! :) Krásný fotky!

    ReplyDelete
  14. Skvělé fotky :) A vidím, že nejsem jediná, kdo má zálibu ve focení toho, co drží v ruce :D

    ReplyDelete
  15. Hey darling)
    nice blog)loves it)
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    ReplyDelete
  16. tohle má svoje kouzlo, nádherná příroda :) já sice jsem z vesnice, ale vždycky jsem chtěla bydlet ve městě.

    ReplyDelete