Friday, August 23, 2013

Life is one time offer, use it well




Secondhand jeans   Terranova shirt    H&M top    CCC flats    Baťa bag    Primark necklace



Další kalhoty ze secondhandu. Mohla bych se začít nazývat secondhandovou královnou, protože už jsem si džíny v normálním obchodě dost dlouho nekupovala. Možná mám nějakou neobvyklou velikost, protože mi tam většina sedí, i když tyhle by v pase mohly být trochu menší. 
Jinak košile už je hodně stará, ale dá se nosit na spoustu způsobů. A tašku už dobře znáte, nosím jí skoro pořád :) 

34 comments:

  1. Košile je pěkná :)) sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. moc ti to sluší, ta košile je perfektní !

    ReplyDelete
  3. Jsi tak nějak zajímavě krásná,moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  4. Moc se mi líbí Tvá taška, já teď podobnou sháním, ale zatím jsem narazila jen na moc malé, šíleně drahé, nebo ty co se mi nelíbí. :D

    ReplyDelete
  5. tohle ti neskutečně sluší! :)

    ReplyDelete
  6. veľmi pekne fotky, košieľka na uzol je najlepšia vec na svete.

    ReplyDelete
  7. gratuluji, Sekáčová královno! já jsem tam kalhoty (které by nebyly až moc retro) nenašla ještě nikdy :D

    ReplyDelete
  8. PÁÁÁNÍ! Tak na tady ti to neskutečně moc sluší!! Normálně nekomentuju, ale tohle musím ! Jsi moc sympatická :))

    ReplyDelete
  9. ty seš kočička hubeňoučká!
    Ten culík tě dělá o hodně starší, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  10. máš na ně štěstí, já černý snad nikdy neseženu :D

    ReplyDelete
  11. Je to skvělý! moc moc moc se mi líbí ta taška:) a košile já ráda.

    ReplyDelete
  12. Mně se těma kalhotama nikdy nechce přehrabovat v sekáči :D Ale dneska jsem si objevila a koupila dvoje parádní šortky!

    ReplyDelete
  13. Moc hezký!Na těhle fotkách jsi nádherná a vypadáš dost vysoká.Kolik měříš?:)

    ReplyDelete
  14. Ach, mit tvoji postavu! Vsechno ti slusi. Ja bych v secondhandu tezko nasla padnouci rifle :(

    ReplyDelete
  15. Very beautiful outfit ;) Amazing style!

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. náhrdelník & košeľa - top! :) veľmi pekný outfit :)

    ReplyDelete
  17. Jéééé, ty jsi sluníčko! :)
    Hrozně ti to sluší, super outfit!

    ReplyDelete
  18. moc ti to sluší ♥♥

    mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. řetízek sice mimo můj vkus, ale zbytek paráda! tahle kombinace je skvělá, také nosím téměř totožný outfit :)

    ReplyDelete