Saturday, August 17, 2013

Honey coconut waffles with vanilla glaze


Zase jídlo, pomalu se tu z toho stává food blog, ale protože teď o prázdninách stíhám vařit a péct a zkoušet všechno možné, tak se mi kupí recepty (jen v případě, že to stihnu vyfotit dřív než to sním (nebo to sní někdo z rodiny)) No, ale protože už tu dlouho nebyl recept na vafle (asi už jste poznali, že jsem na vaflích, palačinkách a lívancích docela závislá :D), tak dneska vám tu dám tip na tyhle superzdravé a superdobré z ovesné mouky, kokosu a medu s jogurtovo vanilkovou polevou.



Budete potřebovat:
4 lžíce ovesných vloček
1 lžíce strouhaného kokosu
1/2 lžičky prášku do pečiva
1 vejce
3 lžíce bílého jogurtu
5 lžíc (sojového, mandlového, ovesného, normálního) mléka
1 lžička medu
poleva:
1 lžíce bílého jogurtu
5 kapek vanilkového aroma
1 lžička medu
1/2-1 lžíce mléka

Všechny přísady na vafle dejte do nádoby a rozšlehejte ručním mixérem (popřípadě vše dejte do stolního mixéru) do hladka. Pečte ve vaflovači.
Všechny přísady na polevu dejte do misky a ručně rozšlehejte lžičkou nebo vidličkou, přelijte jí hotové vafle a přidejte čerstvé ovoce.


PS: pokud nemáte vaflovač, udělejte ze stejného těsta lívanečky!




31 comments:

  1. wow to vypadá zase dobře :) waflovač nemám ale zkusím ty lívanečky :)

    ReplyDelete
  2. to vypadá kráásně! wafle občas dělám, z celozrnné mouky a vloček, ale kokos jsem tam ještě nikdy nedávala, to se musí napravit!:)

    ReplyDelete
  3. Vaflovač si chci už tak dloho koupit! A vždy po něm začu toužit o to víc, jakmile vidím takovýto božský recept. Tak snad někdy :)

    ReplyDelete
  4. Kdyby mi tak ty vafle někdo udělal♥:D

    ReplyDelete
  5. Vypadá to naprosto dokonale.

    ReplyDelete
  6. ooo, ty máš určitě ten úžasný vaflovač, co dělá vafle do tvaru srdíčka! <3 :D proč já musím mít "pouhý" čtverec? :D

    ReplyDelete
  7. Vypadá to naprosto dokonale, děláš mi hrozné chutě! Už vím, co si udělám zítra ke snídani a jak znám svého hladového bratra, tak raději z trojitou dávkou ingrediencí. :D

    ReplyDelete
  8. Oooo! <3
    Mám dotaz: Na kolik tak vaflovač vyjde?

    ReplyDelete
  9. Wow,looks really tasty!!
    Love ♥

    ReplyDelete
  10. ooomm♥ škoda že nemáme waflovač :)

    ReplyDelete
  11. Vypadá to úžasně :))) Domácí wafle jsem nikdy nezkoušela, nemáme waflovač. Ale sbíhají se mi sliny :D :)))

    ReplyDelete
  12. nom nom nom, čím by se dal nahradit ten kokos? díky

    ReplyDelete
    Replies
    1. třeba jenom klasickou moukou, nebo rozemletými ovesnými vločkami :) ten kokos tam je spíš na chut :)

      Delete
  13. Ooooooou, musím zkusit! Moje první vafle vůbec nedopadly, tyhle musí vyjít, vypadají lákavě ♥

    ReplyDelete
  14. mňam!!! škoda, že nám doma vaflovač, hned bych si jhe šla udělat :)

    ReplyDelete
  15. mnam! Vafle miluju:3 vypadá to užasně:)

    ReplyDelete
  16. Krásné , ještě jsem je nikdy nejedla ... :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. Tak tohle vypadá libově! <3 Určitě to zkusím ale určo to nebude vypadat tak skvěle jako to tvoje! :)
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Vyzera to skvele, normalne som vyhladla. :D ;)

    ReplyDelete
  19. Zítra asi letím koupit vaflovač! Vypadá to nádherně a už nechci přemýšlet o tom, jak to asi musí chutnat. :)

    ReplyDelete
  20. neštvi mě s těma vaflema furt! :D vaflovač doma prostě nemám, ale ty lívanečky také nezní špatně :)

    ReplyDelete