Thursday, August 29, 2013

Getting cold



 Reserved skirt    H&M T-shirt and jacket   ??? bag    CCC flats    ebay necklace

Ještě nikdy sem i nestalo, že bych na tolika fotkách zrovna mrkla... Tak proto ty černé obdelníčky :D
Dneska jsem odjela na poslední 4 dny prázdnin na soustředění... Představa, že se vrátím, vyspím a hned musím do školy mě docela děsí, ale aspon nebudu mít tolik času truchlit, že je konec prázdnin... 

Jak se těšíte do školy? Vy stále školou povinní...
PS: jsem ráda, že se Vám líbil článek o joze a že jsme tolik lidí namotivovala oprášit podložky!. Jestli mě nadšení pro ní neopustí, tak to určitě nebyl článek poslední! 

21 comments:

  1. Moc krásný outfit :) Moc se mi líbí :)

    ReplyDelete
  2. Jsi moc hezká a hrozně ti to sluší.
    Zvu tě na svou giveaway (www.dullsinea.blogspot.cz), budu ráda, když se zúčastníš. Přeu krásný den! :)

    ReplyDelete
  3. já na ten konec ani nemám čas myslet, nějak jsem to uplně zamlžila :D
    máš super sukni <3

    ReplyDelete
  4. hrozně ti to sluší, já už mám soustředění díkybohu za sebou, tak si ho užij!:)

    ReplyDelete
  5. Krásná kabelka, takovou chci už strašně dlouho :)

    ReplyDelete
  6. sukně nebo šaty jsou skvělý!

    ReplyDelete
  7. Máš krásny outfit aj celý blog. Keď som naň prišla, myslela som si, že je to blog nejakej američanky. Aj tie fotky :) úžasné!
    Prosím navštív môj blog COLORFUL THOUGHTS :)

    ReplyDelete
  8. Moc se mi líbí Tvá taška, přesně takovou bych teď potřebovala, stará se mi rozpárala a já nemám kam dávat své veledůležité drobnosti, tak musím hledat dál. :)
    Do školy se mi teď vůbec nechce, děsí mě, že je teď poslední víkend prázdnin a pak už musím zpátky do toho stresu a učení... Ale letos na to půjdu jinak a nenechám všechny známky na poslední chvíli, navíc mám přítele, který je matematicko-fyzikální génius (a já naprostý antitalent :D) a hodlá mi pomoct, takže letos z matiky dostanu možná i trojku. :D

    ReplyDelete
  9. Hezký outfit, opravdu Ti moc sluší a musím říct, že nápad s křížky není vůbec špatný! :D
    http://brunetteland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. velmi pekna bundicka, aj nahrdelnik:)mna uz skola nastastie necaka !:D
    http://fashionismypassion-nickey.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. nádherná sukně!!:) a ten náhrdelník:)♥

    ReplyDelete
  12. Já mysela, že to jsou šaty :D Moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  13. Hrozně hezkej outfit :O Jsi krásná moc ! !♥♥

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete