Sunday, August 4, 2013

End of July



Prázdniny jsou v půlce a z první půlky zbylo ještě trochu fotek (hlavně jídla).Teď mě čeká měsíc, kdy už žádné konkrétní plány nemám.

  • Letní procházky Prahou I.
  • Meloun a broskev - nejlepší letní kombinace
  • Bagel z Berlína s lučinou, rajčaty a saláte. Byl výborný a připoíná mi, že si musim bagely zase upéct! Doufám, že to stihnu ještě tenhle týden a chci je zkusit nasladko
  • Stánky s čerstvým ovocem jsme v Berlíně objevili až poslední den, ale je to suepr věc, která mi u nás chybí
  • Snídaně v horské chatě v orlických horách při plánování trasy na kole ve 40°C
  • A nakonec jsme stejně odpoledne skončili u vody :D
  • Letní procházky Prahou II.
  • Jablko, broskev a merunky ♥ a k tomu ledová káva
  • Čtení My sister's keeper na chatě u bazénu
  • Čokoládový dort (recept zde)
  • Meloun v deset večer a neustálé běhání na zachod v noci :D
  • Miluju letní bouřky a vichřice (hlavně teda když je vidim z okna)
  • Grilované kuřecí prso a kuskus s rajčaty 


27 comments:

  1. Ty tvoje jídla vypadají vždycky tak dobře!

    ReplyDelete
  2. To jídlo! vypadá prostě mnam,mnam božsky:-D

    ReplyDelete
  3. Wow ten stánek s čerstvým ovocem bych vykoupila :D

    ReplyDelete
  4. No všechno vypadá úúžasně :)

    ReplyDelete
  5. božínku, poslední fotka vypadá skvěle! navíc kuskus s rajčaty jako přílohu jsem ještě nezkoušela.

    ReplyDelete
  6. Fotky jídla, to já můžu :) Nom nom nom :)

    ReplyDelete
  7. Všechno vypadá strašně krásně :) Hned bych si všechno dala... A fotky Prahy jsou krásný :)

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky a výborná jídla :)

    ReplyDelete
  9. mnam hned bych si něco z toho dala :) hlavně ten ovocný salát s tím melounem

    ReplyDelete
  10. jedla vyzeraju fantasticky. a mna velmi zaujal tvoj obal na citacku, taka spravne retro :)

    ReplyDelete
  11. achjo, je fakt divny, ze jako Prazak, jsem si nedala jeste uplnou, milovanou a hlavne letni prochazku Prahou.

    ReplyDelete
  12. hm hm dala bych si říct! :D

    ReplyDelete
  13. Pěkné fotky!:) To jídlo a ty dorty nebo co to je <3 Mám chut! :))

    ReplyDelete
  14. Ten tvůj dort, sakra! Běhání na záchod z melounu mě letos naštěstí nepostihlo :D

    ReplyDelete
  15. úžasný fotky ! hlavně toho jídla <3 :D

    ReplyDelete
  16. Woow dokonalý fotky !:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  17. tyhle posty mě baví :)) všechno to papání vypadá mňam mňam! :D

    ReplyDelete
  18. krásný fotky :) Bagel bych si taky dala....asi je čas se zase vrhnout na pečení :D

    ReplyDelete