Sunday, August 25, 2013

Cauliflower Alfredo Sauce


Ještě než Vám představím zase další recept, tak mám důležité oznámení, nebo spíše nabídku. Nenašel by se mezi Vámi někdo, kdo by měl zájem o Sony NEX-3 + objektiv 18-55 mm f3.5-5.6 (fotila jsem jím všechny fotky na tomto blogu)? Je plně funkční, slouží skvěle a je k němu i pojištění do příštího léta. Původní cena byla 12 000,- Já bych ho prodávala vzhledem ke stáří za 5 000,- a přidám k tomu brašnu. Asi udělám ještě samostatný článek, kde všechno podrobně vyfotím, ale pokud byste měli zájem, tak mi napiště email (vacovska.martina@gmail.com) a já bych Vám napsala všechny detaily. Prodávám ho, protože si budu pořizovat zrcadlovku a nechci aby mi ležel doma.



No ale teď k receptu, znáte omáčku Alfredo? Jeslti jste jí někdy ochutnali, musíte věět, že je vážně výborná! Ještě aby ne, když je v ní tolik másla a smetany a sýru. No ale můžu Vám s jistotou říct, že kdyby jste jí jedli kadý den, tak se to asi na vaší postavě projeví :D. Nedávno jsem ale objevila odlehčenou verzi a květákem a rozhodla se jí zkusit.. A výsledek? Vynikající!


Na 4 porce budete potřebovat:
1 květák nasekaný na kousíčky
1 hrnek mléka
1 hrnek vody
4 stroužky česneku
lžíce másla
100g strouhaného sýra (parmezán, eidam...)
sůl, pepř, muškátový oříšek
těstoviny

Nejprve nasekaný květák dejte do misky a dejte na 8 minut do mikrovlnky (já ho tam radši nechala vždycky jen 2 minuty, promíchala a dala vařit dál). Jestli mikrovlnku nemáte tak květák normálně uvařte v lehce osolené vodě.
Na pánvi rozehřejte máslo a přidejte prolisovaný česnek.
Květák přendejte do mixéru (hluboké nádoby), přilijte mléko a vodu a rozmixujte (tyčovým mixérem) do hladka. Potom to vylijte na pánev, posolte, opepřete, přidejte trochu muškátového oříšku a nechte odpařit trochu vody (asi 10 minut)
Na závěr přidejte sýr a nechte ho roztavit za stálého míchání. Přidejte těstoviny a podávejte.
Dobrou chuť




23 comments:

  1. dobrýý:), květák by mě nikdy nenapadlo zkombinovat s těstovinami

    ReplyDelete
  2. To vypadá dobře, někdy to vyzkouším :-)

    ReplyDelete
  3. jídloo <33 z těch tvých příspěvků na tohle téma vždycky dostanu hlad :D

    ReplyDelete
  4. Mňam <3 někdy si toto musím udělat !

    ReplyDelete
  5. Tak to určitě zkusím! Miluju květák, miluju těstoviny, tak toto bude něco přesně pro mě <3

    ReplyDelete
  6. mňam, vyzerá to dobre... vždy má každý na blogu tak úžasnéé jedná, dobre to vyzerá a keď to skúsim ja, je to na nič:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inak ešte sa chcem spýtať, či si si layout vytvorila sama,alebo si ho niekde stiahla a upravila podla seba?:)

      Delete
    2. všechno jsem si vyrobila ve adobe photoshop a pak upravila pomocí html kodu tady na bloggeru :)

      Delete
  7. vypadá to vážně nádherně

    ReplyDelete
  8. Já bych ho asi neprodávala, nikdy nevíš, kdy se bude zase hodit ... i zrcadlovky se občas umí šprajcnout, potom je nejlepší mít doma rezervu. :D Na druhou stranu, když jsou za to peníze, tak se to prodat hodí no. Těžko říct, ale je to můj názor, že já bych si to raději nechala doma, ať to leží nebo ne.

    Bože, ta omáčka vypadá božsky. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je pravda no, ale právě ty peníze se momentálně dost hodí :D Jen už kvůli tomu, abych si mohla pořídit nějaký lepší objektiv :)

      Delete
  9. Zajímavý recept :) Květák mám moc ráda, tak až na něj budu mít chuť, zkusím to :)

    ReplyDelete
  10. mnam vypadá to úžasně :)

    PS: Ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala na svůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY o MSM (přípravek, který urychluje růst vlasů).
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

    ReplyDelete
  11. Tenhle recept mi přijde jako skvělý nápad, konkrétní méně zdravou verzi této omáčky sice neznám, ale odlehčenějších verzí jídel není nikdy dost. S kamarádkou teď budeme celý den doma samy a květák miluje, takže tenhle článek se mi vysloveně hodí, díky za něj! :)

    ReplyDelete
  12. Vypadá to opravdu ůžasně ,ale květák moc ráda nemám tak nevím jak by se nato vyjádřili moje chutoví bunky:-)

    ReplyDelete
  13. Tak díky miláčku, teď musím jít něco najít do lednice, mám chutě! :D jsi nejlepší kuchařka <3

    ReplyDelete
  14. Hmmm, to vypadá jako zdravá dobrota! Díky za tip!

    World By Bella

    ReplyDelete
  15. strašne dobre to vyzerá!:))

    ReplyDelete
  16. MŇAM ♥♥

    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  17. Já tě za tyhle food posty nesnáším! haha, vždycky na ty tvoje recepty dostanu takovou chut! Št'astný to manžel, který si tě vezme :D

    ReplyDelete