Monday, July 29, 2013

Tortilla na letní večery


Počasí je letos jeden extrém za druhým, bojím se co bude dál :D patřím mezi ty, kteří v tomhle počasí nemají chut na vůbec nic kromě melounu a ledového kafe. Připravila jsem proto recept na tortillu, kterou si teď dělám pořád. Je to úplně nejlehčí verze, každý jí už určitě někdy vařil/jedl/viděl a tak to ai nebude tak originální. Ale pokud ne, tak tady máte verzi jak jí dělám já. Zabere vám to zhruba 10 minut a chutná výborně!



Potřebujete:
1 tortillu (já si dělám domácí -tento recept-, do zásoby a pak je dám do mrazáku)
kuřecí prso
1 rajče (pokrájené na tenké plátky)
2 plátky sýra
2 listy ledového salátu

Maso nakrájejte na malé kousky a opečte na pánvi. Osolte a přidejte koření (já používám bazalku, oregáno a tymián)
Přendejte maso z pánve a na pánev položte tortilu. Opečte z jedné strany, poté otočte a na tortilu rozprostřete plátky ýra a rajčata. Až se sýr zapeče tak tortilu vyndejte na talíř, přidejte kuřecí maso a salát, zabalte a máte tortillu hotovou

Jak si tortillu děláte vy ? 



21 comments:

  1. zní to skvěle, určitě ji vyzkouším
    já jsem kuchař lenoch takže kupuju tortilly i mraženou směs :D :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Taky patřím mezi ty co nemají v tomhle vedru vůbec chuť kromě melounu :D ty vedra mě už štvou .. Díky nim mě pěkně bolí a motá se hlava :X Tortilu jsem zkoušela jednou a moc mi chutnala :) musím si jí co nejdříve taky udělat

    ReplyDelete
  4. Jo, to si dnes asi udělám k večeři, akorát mi v recptu chybí omáčka. Nejlepší je ze zakys. smetany a třeba já do ní přidávám nakrájenou okurku :-)

    ReplyDelete
  5. mňam!♥ já si obvykle kupuji hotové tortily v supermarketu, ale ten recept na domácí vypadá moc dobře:)

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  6. Vypadá to lákavě, tohle si určitě udělám:))

    ReplyDelete
  7. Mňamka :)) Zvu tebe i ostatní k sobě na giveaway :))

    ReplyDelete
  8. lehké jídlo do tropických letních dnů :) paráda!

    ReplyDelete
  9. Téda,ty tortily vypadají vážně skvěle,ňom ! :)

    ReplyDelete
  10. mňaaam, práve som vyhladla ! :D

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. vypadá to výborně :)
    kéž bych tak taky neměla hlad jenom proto že je teplo, já bych jedla pořád, bez ohledu na počasí :D

    ReplyDelete
  12. posledni dobou si s brachem varime tortilly porad :-)

    ReplyDelete
  13. mňaaam tortilla! :) vyzerá skvelo

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  14. Měla bych si usmířit rodiče, asi dnes budu vařit.

    ReplyDelete
  15. podobně podobně, ještě s nivou a trochou jogurtového dipu a je to jak quesadilla z panerie! :)

    ReplyDelete
  16. Vypadá to hrozně krásně :) Zkusím to taky, jen asi vyměním kuře za něco jiného :)

    ReplyDelete
  17. mm yummy! I WANT IT! hahaha :)

    ReplyDelete
  18. děkuju za recept i přímo na tortilly! zkusím je někdy udělat, mňam :))

    ReplyDelete