Monday, July 8, 2013

Kokosový cheesecake z ricotty bez sušenek


Hrozně moc mě začalo bavit experimentovat.. Už téměř nevařím pdole receptů a tak to bylo i u tohohle cheesecakeu. Doma už toho moc nebylo, jenom trocha mouky zato celá ricotta (dokonce nebyla prošlá!) a 2 tvarohy. Jasné suroviny na cheesecake, ale sušenky u nás nikdo nejí a recept na nějakou krustu bez sušenek jsem nebyal schopna najít.. oříšků tu moc nebylo, mouky taky nebylo moc tak jsem to zkusila s kokosem.. A jak to dopadlo? Povedlo se a cheesecake vážně drží pohromadě!

Budete potřebovat:
   na krustu:
120g kokosu
50g mouky
50g sušeného mléka (taková hodně zajímavá náhrada mouky.. já použila zajíce)
2 lžičky cukru
120g rozpuštěného másla
   na náplň:
balení ricotty (250g)
1 a 1/2 tvarohu
štávu z půlky citronu
1 lžíci solamylu
2 vejce
vanilkový cukr
1/2 hrnku cukru

Suroviny na krustu promíchejte a vymačkejte vzniklou hmotou vymazanou dortovou formu. Všechny suroviny na náplň spolu rozšlehejte do hladka a nalijte na krustu. Pečte na 180°C zhruba hodinu.



14 comments:

  1. Také teď ráda peču! Skvělý recept ;)

    ReplyDelete
  2. Uááá! MÁM-CHUŤ-NA-TEN-CHEESECAKE!!! ♥ ricottový mi přijde vždy nejlepší! takový nadýchanější :)

    ReplyDelete
  3. Vyzera tu chutne .:)
    Mala by si záujem o vzájomne sledovanie ? :)
    PS: Ja ťa už sledujem :)❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. tyjo to je parádní u nás sice nikdo nejí kokos, ale vyzkouším to :)

    ReplyDelete
  5. aaaaaaa to vypadá TAK dobře! :)

    ReplyDelete
  6. Šmarjááá,to vypadá nádherně! <3

    ReplyDelete
  7. Your Blog is really sweet, I like it <3

    xoxx, Sabrina.

    ReplyDelete
  8. tak toto určite v najbližšej dobe vyskúšam!
    cheesecake už mám dlhšie na zozname, ale nikdy som sa k tomu nedokopala a toto vyzerá fakt úžasne! :)

    ReplyDelete
  9. Tak toto musím vyskúšať! Vyzerá božsky! ♥

    ReplyDelete
  10. vypadá to skvěle stálo by to za vyzkoušení :)

    ReplyDelete
  11. Miluji cheesecake, ricottu a kokos <3 Skvělý recept. Snad ho co nedříve budu moci vyzkoušet :)

    ReplyDelete