Saturday, July 13, 2013

Djerba '13 in Daylight


Tak jsem se úspěšně vrátila po týdnu na Djerbě, který utekl až moc rychle a já jsem zase doma. Za cel ýtýden jsem neviděla ani mráček, projela se na velbloudovi, opálila se (snad), napila se moře, běhala po pláži, snědla tuny jídla (ach to all inclusive), poznala to je to Ramadán v realitě :D a poznala spoustu zajímavých lidí...

  • Všemožná semínka.. Zbožnuju ty jejich trhy
  • Pláž
  • Velice umělecká fotka
  • Parasailing
  • Plachetnice
  • Občas to na pláži připomínalo westernové městečko
  • Nejčastější pozice 


32 comments:

  1. Jéé, ty si se musela mít! A skvělý fotky.

    ReplyDelete
  2. jéé, taky bych jela! parádní fotky :)

    ReplyDelete
  3. Ooou, závist, vypadá to tam fakt skvěle a ještě s all inclusivem to musela být fakt bomba :D :)

    ReplyDelete
  4. Nádherné fotky, muselo byť skvelo! :°)

    ReplyDelete
  5. juuu, určitě sis to užila! Já se ve středu vrátila z Turecka a taky se mi tam moc líbilo :)

    ReplyDelete
  6. Závisť , šla by som tam hneď :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. nádherné fotky :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Krásne fotky, najviac sa mi páči tá s koňmi! :)

    ReplyDelete
  9. to seš musela mít !!:-) Fotky jsou nádherné :)

    ReplyDelete
  10. Djerba je nádherná, úžasná byla jsem tam a bylo to vážně super!!
    a děsný vedro :D

    ReplyDelete
  11. summerphotos-nothing but love! i like the look of your blog ;)

    ReplyDelete
  12. Nádherné fotky, je vidieť že to s foťákom vieš :D

    ReplyDelete
  13. wow, to jsou jedny z nekrásnějších fotek co jsem za poslední dobu viděla. :))

    ReplyDelete
  14. to jsou nádherné fotky, vážně jsi to nafotila moc hezky :)
    na Djerbě jsem taky byla, asi před deseti lety, bylo to tam fajn :)

    ReplyDelete
  15. To jsou naprosto krásné fotky! Vypadá to tam úžasně :)

    ReplyDelete
  16. moc pěkné fotky, nejvíc se mi líbí ty různé druhy semínek :))

    ReplyDelete
  17. How beautiful! I wish I could be there!

    ReplyDelete
  18. To si sa mala :) Tiež som bola v Tunise, nie na Djerbe, ale počula som,že je dokonalá. Ramadanu som sa trošičku bála. Také divné :) Dokonalé fotky. Tá posledná a tá s tým koňom paráda.

    ReplyDelete
  19. Pannebože prosím, ať letos taky někam jedu!:D Nemůžu se těch fotek nabážit! :D Miluji pobyty u moře! A ty koně tam. To je něco pro mě:-)
    Caatherine

    ReplyDelete
  20. to jsou uplne nadherny fotky, kazda ma proste neco do sebe :-) a to nemluve o tom, ze to tam muselo bejt uplne skvely.. :-) zavidim :-))

    ReplyDelete
  21. tiše závidím :)Tam to musí být nádhera už podle fotek O:) jsem na tvým blogu prvně tak jsem z počátku přemýšlela jestli jsi to fakt fotila ty :D ale když vidím tvuj umělecký talent je to jasné :ú

    ReplyDelete
  22. koukám, že Djerba je v poslední době hodně oblíbená. i u nás doma se uvažovalo nad touto destinací k dovolené :) relax u moře by mi teď bodnul.

    ReplyDelete
  23. Krásné fotky, stejně tak i ty noční. Koukám, že je Djerba pořád stejná, co se týče řas na pláži. Kvůli tomu bych tam už asi nejela. Někde je každé ráno sbírali, ale u našeho hotelu to leželo pořád.:-/

    ReplyDelete