Saturday, July 27, 2013

Berlin New in

Když jsme Berlín plánovaly, vždycky jsem počítaly s tím, že celý jeden den věnujeme nákupům. Nakonec byl ale i tenhle jeden celý den poněkud málo a navíc bylo všude tolik lidí, že jenom fronta k pokladně zabrala půl hodiny. Možná to bylo ale i dobře, protože jsem toho tolik jako chudá studentka neutratila a vzhledem k tomu, že je to skoro všechno z Primarku, tak jsem naopak spíše ušetřila.


První jsme samozřejmě musely do Primarku. Nemůžu se rozhodnout, jeslti je nebo není dobře, že není u nás, protože kdyby byl, tak chodí ve stejném oblečení půlka celé populace. Já si odnesla tuhle koženkovou tašku se cvočkami za €5, balení tří tenkých pásků, které potřebuju ke všem šatům a jeden širší do kalhot.


Z oblečení jsme si toho moc nepřivezla. Do kabinky jsem si toho sice v Primarku vzala spoustu, ale jen málo věci mi bylo nebo slušelo a ta fronta se mi opravdu znova stát nechtěla. Nakonec jsem si z primarku odnesla tohle tílko s rukávy vykrojenými až po boky a z American Apparelu tuhle pruhovanou bandeau podprsenku 


Další úlovky z Primarku. Jednoduché černé plátěnky za €3, náhrdelník a earcuff. Ted lituju, že jsem si doplnků nepřivezla víc, protože jich tam bylo spoustu.


Aussie 3 minute miracle jsem si koupit plánovala, když se u nás ještě neprodává a doma mi už došel a tenhle Neutrogena peeling jsem u nás neviděla, tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet a je naprosto skvělý! Krásně voní a pleť vyhlad a zmatní.


Nakonec ještě hrneček na kávu. Zase z primarku :D 


31 comments:

  1. ze všeho nejvíc se mi líbí ten hrnníček na kafe :) ten je vážně boží

    ReplyDelete
  2. Skvělý úlovky <3 Ten Aussie 3 minute miracle už dlouho chci zkusit :)

    ReplyDelete
  3. Pásky a hrneček jsou nej :)...

    ReplyDelete
  4. ten hrnek na kafe je fakt super a to tričko SICK ještě víc :)

    ReplyDelete
  5. Kiež by bol Primark aj v ČR alebo SR, bola som v Londýnskom a skoro celý som ho vykúpila :D

    ReplyDelete
  6. Primark je fajn! Naposledy jsme tam byly, když jsme byly v Anglii, což už nějaký ten pátek bude. V Berlíně jsme byly v červnu, ale na žádný jsme nenarazily :X Ale pěkně sis nakoupila ;)
    K&M
    c0ffeeparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Achjoo,proč není Primark v ČR..Ten hrníček na kávu je parádní!:)

    ReplyDelete
  8. Škoda, že Primark tu nemáme, to tílko je úžasný. :)

    ReplyDelete
  9. Krásně věci,nejvíc se mi líbí ten řetízek a ten hrníček na kávu:)

    ReplyDelete
  10. :-o dkonalé věci!! Primark je nejlepší...vždycky když jsem tam, je tam tolik věcí na zkoušení/kupování, že se vždycky začnu úplně potit a je mi hrozný horko :D

    ReplyDelete
  11. Ten hrneček je nejkrásnější! Mě zítra tatínek přiveze pár věcí z Primarku, tak jsem zvědavá :)

    ReplyDelete
  12. koupila sis moc pěkné věci, ten hrneček je rozkošnej :))

    ReplyDelete
  13. ten hrneček na kávu mám taky :) A to tričko SICK je super!!

    Můj blog :
    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. já tohle léto navštívila vídeňský primark a myslím že je to všude stejný dlouhý fronty a spousta arabů co si cpe tuny oblečení do nákupních tašek, haha.
    mám odtamtud podobné tenisky a termoska je praktická)

    ReplyDelete
  15. hrnček je skvelý :) ja som primark navštívila dvakrát v Londýne a odvtedy nikdy, čo je pre mňa rozhodne zlé. :D hrozne rada by som ho mala u nás.

    ReplyDelete
  16. Ty botky jsou super :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    ReplyDelete
  17. super veci :) najviac sa mi páči ten náhrdelník

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. Skvělé úlovky! Miluji Primark, přestože tam jsou kilometrové fronty. A ten hrneček bych chtěla. Je neskutečně roztomilý <3

    ReplyDelete
  19. SICK top je nejlepší :-)Ataky ten hrneček ;)

    ReplyDelete
  20. óóó ten hrníček je DOKONALEJ O.O kde koupím podobný, tady u nás? :D

    ReplyDelete
  21. pěkný věci :))) to tílko se mi líbí strašně :D

    ReplyDelete
  22. Pěkné věci, hlavně to tričko se mi líbí :)

    ReplyDelete
  23. skvělé úlovky! v Primarku se dají najít poklady za kačku:)

    ReplyDelete
  24. krásný věci, a o tom hrníčku jsem tam taky hodně přemýšlela :D
    To triko s vykrojenými rukávy musí vypadat s tou podprsenkou skvěle :)
    a myslím, že je jedině dobře, že u nás Primark není - takhle si ho alespoň víc vážíme :D

    ReplyDelete
  25. Krásne veci... :D divné že v ČR nepredávajú ten aussie, lebo na slovesku ho prepávajú :D

    ReplyDelete