Sunday, June 9, 2013

What's in my bag


Všichni tenhle tag znáte a není to určitě nic originálního, ale potom co jsme přidala What's in my make-up bag jsem se rozhodla přidat i tu známější verzi.


  • Tuhle kabelku mám z Topshopu, je neskutečně velká, všechno se do ní vejde a ikdyž není kožená, tak poměrně hodně vydrží.
  • Bez telefonu a peněženky už prakticky nikam nevycházím. Peněženku mám z Manga.
  • Protože často sama cestuju MHD vždycky u sebe mám sluchátka abych nemusela poslouchat rozhovory ostatních cestujících
  • Do svého diáře od Moleskine si píšu hlavně věci ze školy, protože moje pamět je špatná vážně tragická a já jsem schopná zapomenout úplně na všechno. 
  • Balzámy na rty a krém na ruce jsou věci, co když u sebe nemám jsem šíleně nervozní. Nesnáším pocit suchých rukou a rtů. Balzámy už znáte, Vaseline, která se v Česku bohužel neprodává a krém naruce je nějaký nejlevnější ani nevím odkud :D našla jsem doma, ale příjemně voní.
  • Od té doby do mám Amazon Kindle a nemusím sebou tahat ty těžké bichle jsem začala i pravidelněji číst. Momentálně čtu The Curious case od Benjamin Button. Pokračuji totiž v dílech od F. Fitzgeralda potom co jsme dočetla Gatsbyho.
  • Sluneční brýle si dost často zapomínám doma, protože jsem hlava děravá a nebo to ráno prostě nevypadá, že by slunce mohlo vůbec vysvitnout
  • Po tašce se mi válí spousta propisek, zvýrazňovačů atd... a penál. 
  • Konečně sebou můžu nosit i Tangle Teezer, protože je kompaktní a dá se zavírat.
  • A nakonec i vůni. Tahle je od Avonu : little red dress.. 


21 comments:

  1. krásně vyfocený, poskládaný a bez telefonu bych nešla ani na zahradu:D:D

    ReplyDelete
  2. milujem tieto články !! :) kolko ťa vyšiel ten kindle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to nějaká reklamní verze takže kolem 2 tisíc:)

      Delete
  3. já nosím v kabelce pořád jen chubby stick, telefon a klíče, občas peneženku, ale věčně ji nenosím, jelikož v ní nic není tak na co :D

    ReplyDelete
  4. Tieto články milujem a zároveň obdivujem blogerky ako to dokážu všetko napchať na jednu fotku:D

    ReplyDelete
  5. Já takovéhle články čtu strašně ráda! Skvělý :)

    ReplyDelete
  6. Nosím skoro vše co ty v kabelce, ale já tam navíc sebou tahám i antibakteriální gel, protože často jezdím tramvají nebo metrem :-)

    ReplyDelete
  7. Nosím celkem stejný věci!:)

    ReplyDelete
  8. Takéto články mám veľmi rada :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  9. joo přesně,bez kindlu ani na krok :)

    ReplyDelete
  10. Skvělá fotka i text, myslím že my ženy jsme na tom všechny stejně. :)

    ReplyDelete
  11. Já prostě nemůžu ukazovat, co je v mý tašce, s tím jsem se dávno smířila :D To by se jeden divil, přinejmenším :D

    ReplyDelete
  12. Skvělá fotka s věcmi,ta vůně je opravdu příjemná a se vším musím souhlasit krom čtečky,kterou nemám :) jinak krémy,balzámy,do toho jsem blázen :D

    ReplyDelete
  13. Já na brýle taky zapomínám a já osobně bych připsala ještě žvýkačky ;) Čtečku jsem si chtěla koupit :)
    http://kristinemladk.blog.cz/

    ReplyDelete
  14. mám tyhle články hodně ráda :) a nosíme v tašce stejné věci, akorát já brýle skoro vždycky zničím :/ :D

    ReplyDelete
  15. Jak je možné, že jsem na tvůj blog narazila až teď?! máš skvělý blog.. design (vzhled), články.. všechno !
    Jinak obsah tvé kabelky je tomu mému velmi podobný :-))

    ReplyDelete
  16. Nechces vzájomne sledovanie ? :)
    PS: ja ťa už sledujem :)

    everywomen.blogspot.sk

    ReplyDelete
  17. bezva článek :)
    já se neobejdu hlavně be z iPhonu :)

    ReplyDelete