Wednesday, June 26, 2013

Sweater weather






(leather jacket-?/sweater-new yorker/necklace-efoxcity.com/jeans-h&m/bag, boots-baťa)



Konečně přestalo na chvilku pršet a mohlo se jít fotit. Musím si začít fotit články dopředu, hlavně na prázdniny, protože se pak jenom smutné koukám, jak blog chátrá i přesto, že mám hroznou chut něco přidat. Doufám, že s nadcházejícím volným časem teď bude blog jenom kvést, protože skoro celé prázdniny zůstávám doma. Až na týden u moře a na kolech a taky na víkend v Berlíně ! I tak se na léto těším, doufám, že se počasí vyprší a pak už bude jenom krásně. 

14 comments:

  1. jednoduché a pekné :) veľmi sa mi páči tvoj náhrdelník

    ReplyDelete
  2. ta kabelka je skvělá :) taky si musím články připravit dopředu, protože o prázdninách jsem většinou jen doma :D

    ReplyDelete
  3. Ten náhrdelník je naprosto úžasný!!

    ReplyDelete
  4. Krásný outfit! :) miluju tvojí kabelku!<3

    u nás na blogu giveway!:)

    ReplyDelete
  5. dneska bylo obvzvlášť divně a zima a neustále pršelo, nic moc když jsme jeli na výlet :D
    jinak super outfit, takový podzimní :)

    ReplyDelete
  6. aj ja dúfam, že leto bude krásne :)
    máš skvelú kabelku!

    ReplyDelete
  7. Hezký outfit:), já taky teda doufám že přes celé prázdniny bude jenom svítit slunce!

    ReplyDelete
  8. Krásný outfit:)) Doufejme,že se to na léto zlepší to počasí..

    ReplyDelete
  9. zlatá si.:) a skvelá bundička.^^

    ReplyDelete
  10. Krásný outfit, sluší ti to:))
    s focením to mám stejně jako ty, doufám že přes prázdniny toho stihnu nafotit více:))

    ReplyDelete
  11. great necklace ans shoes <3

    ReplyDelete