Thursday, June 20, 2013

Strawberry "Mojito" at home


Byla zima, lidé si stěžovali, je vedro, lidé si stěžují :D Patřím mezi ně, ale upřímně mi tohle vedro vyhovuje mnohem víc.. S horkem se dá totiž bojovat těma nejlepšíma věcma :) Neni nic lepšího než na ledovou tříšť, akortá všechny ty kupované jsou plné cukru, žádné ovoce v nich nenajdete a jenom vám to slepí zuby. Myslela jsem, že doma žádné mixéry na led nemáme, ale pak jsem objevila tento komunistický eta ruční mixér, který to s přehledem zvládá :D (Nový ruční mixér už jsem stihla rozbít).. protože na instagramu jste byli proto, abych vám sem dala recept na toto jahodové mojito (žádný rum, jenom spousta máty a citronu a limetky :D), tak jsem se rozhodla ho sem co nejdříve dát.. než skončí horka. 

Na sklenici Jahodového Mojita
budete potřebovat:
hrneček ledu (já mám takové ty pytlíky, co se naplní vodou a dají se zmrazit)
půl hrnku ledové vody
2 zmražené jahody (i čerstvé můžete)
pár lístků máty
šťáva z 1 citronu a 1 limetky
nějaký pořádný mixér

Všechno to hodte do mixéru nebo do nádoby a zasunte ruční mixér... Mixujte do hladka, přendejte do sklenice a chladte se :)


A jak bojujete s horkem vy ? Mně jediné co schází je pohyb... Mám nějak moc nevybité energie až mě to unavuje.. Zkoušela jsem bikram jogu, protože když jsem přišla domu tak tu bylo krásných 40°C (musela jsem toho využít). Hezky jsem se protáhla, ale teklo ze mě jako z vola :D 



19 comments:

  1. jupí, recept je! :)
    vypadá to skvěle!

    ReplyDelete
  2. mňam!! dala bych si :) ale upřímně mám taky radši tyhle vedra než zimu :D a jak bojuji s horkem? hlavně zmrzlina, studené pití atd.. :)

    ReplyDelete
  3. mňam, skvělý recept, akorát mátu nemám kde sehnat :/

    ReplyDelete
  4. děkuji za recept, hned zítra vyzkouším! :-)

    ReplyDelete
  5. Tak to vypadá skvěle. Škoda že jsem dneska už všechny zásoby jahod snědla ://

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. tak to je super :) akurát mätu nemáme.

    ReplyDelete
  7. vypadá skvěle :)
    zrovna dneska jsem dělala Mojito, to klasické, pro mamku......a protože jsem hodná holka, tak dneska tedy žádný alkohol a odolala jsem :D

    ReplyDelete
  8. To vypadá božsky, hned bych si dala :)

    ReplyDelete
  9. vidiiiiiiiiiiš bikram joga!! predsa len to má jednu pozitívnu vec to teplo :D :D

    ReplyDelete
  10. Miluju jahody. Miluju mojito. Ideální spojení. Mňam :)

    ReplyDelete
  11. Zrovna jeden podobnej koktejl piju!:D

    U nás na blogu giveway!:)

    ReplyDelete
  12. mňaaam! tak to si zítra udělám...:) jinak taky jsem dneska cvičila a teklo ze mě ještě víc než z vola :D to bylo jako kdybych vyšla ze sprchy...:/ děs, ale už jsem si musela zacvičit (zakázala jsem si výmluvu, že je moc horko :D), měla jsem menší absťáček :D

    ReplyDelete
  13. No jo, vidíš, taky mám doma komunistickej ETA mixér, tak to musím vyzkoušet :D

    ReplyDelete
  14. It seems to be very delicious! I have to give it a try!

    ReplyDelete
  15. mmm, ještě přidat kapičku bílého rumu a nebude to mít chybu! :P :D mňam, tohle rozhodně zkusím.

    ReplyDelete