Saturday, June 1, 2013

June? Really?

(skirt-ebay/shirt-second hand/ t-shirt-primark/cross-lindex/bag-diy(BUY HERE)/flats-ccc)





Oficiálně moje nejoblíbenější sukně. Tenhle outfit je ještě ze začátku týdne, kdy bylo poměrně krásně. Teď je mi z toho "jarního" počasí k pláči. Obzvlášt, když máme jet v úterý na vodu, ale spíš to vypadá na povodně a tak je dost možné, že nakonec nikam nepojedeme... 
Co dělate v tomhle počasí? Já už jsem z něho tolik zlenivěla :D Neustále koukám na seriály, čtu si, peču a nebo cvičím.. 


33 comments:

  1. moc ti to sluší, máš hezký úsměv :)
    sukně a košile jsou skvělé

    ReplyDelete
  2. strašne strašne sa mi celá tá kombinácia páči. dokonalé.

    ReplyDelete
  3. nekrásnější, hrozně ti to sluší!!!♥ prej zlenivěla....:D jasně:D

    ReplyDelete
  4. sluší ti to:) šprtám na zkoušky a koukám na tenis (na French Open):)

    ReplyDelete
  5. tobě to TAK sluší ! ♥ A vůbec se netajím tím, že ti tu sukni závidím :D

    ReplyDelete
  6. My jsme vodu zrušili, na Vltavě je skoro všechno nesjízdné.

    ReplyDelete
  7. tohle je skvělé!
    uplně jak já, tohel nosím pořád <3

    ReplyDelete
  8. Tento look je naozaj krásny, veľmi Ti to pristane :)

    ReplyDelete
  9. moc hezky fotky a outfit!! skoda, ze neni detail na tasku <3 vypada skvele!!

    ReplyDelete
  10. Sukňa je krásna! :) a tie tvoje diy tašky tiež! <3

    ReplyDelete
  11. Takové zlatíčko! :) Naprosto senzační outfit s ještě senzačnější sukní! :)

    ReplyDelete
  12. ta sukně je úžasná:) přemýšlím, že na ebay konečně začnu nakupovat :D

    ReplyDelete
  13. Nádherný outfit.Jsi úžasná:)

    ReplyDelete
  14. Já jsem na tom hůř, já necvičím, jen se dívám na filmy, seriály a různá videa na youtube.. :D Vážně tohle počasí je příšerný, nemám vůbec náladu něco dělat! :/
    Tvůj outfit se mi moc líbí, hlavně ta sukýnka♥

    ReplyDelete
  15. Nádherné fotky :) a úžasná sukňa vlastne celý outfit ! ;)

    ReplyDelete
  16. Miluju tvůj design, blog, tebe!

    ReplyDelete
  17. hrozně ti to sluší:) Ta sukně je kouzelná:)

    ReplyDelete
  18. Na tu sukni jsem koukala ve článku o ebay a hrozně se mi líbila :). Na tobě se mi líbí ještě víc :). Mimochodem stále nad ebay přemýšlím a furt se nemůžu dokopat k tomu si založit účet :/

    ReplyDelete
  19. Nejkrásnější outfit! Já jsem z toho počasí tak zlenivěla, že už ani moc necvičím :(

    ReplyDelete
  20. pokiaľ ešte cvičíš nie si uplne lenivá :D ja už ani to nerobim :D

    ReplyDelete
  21. kráásna sukňa :) aj ja som si chcela taku kupit ale nikde neviem taku najst :/
    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  22. moc krásná sukně;) jako z okvětních lísků :)

    http://nathaliloosen.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. ta sukně má krásnou barvu:)
    neverfullcloset.blogspot.cz

    ReplyDelete
  24. och , dokonalý outfit :)

    ReplyDelete
  25. Krásné fotky, moc ti to na nich sluší. Pamatuju si, ža přesně takto jsem se cítila tři nebo čtyři roky zpátky, když jsme s našima měli konečně jet na vodu. Taky pršelo, taky povodně, takže všechno v řiti.. Tak snad vám to nějak dopadne, vodák je totiž strašně super!!!

    ReplyDelete
  26. Nádherné fotky, tu sukni bych ti nejraději ukradla :D:)

    www.christinewait.blogspot.cz

    ReplyDelete
  27. Ty jsi takový poklad k obejmutí. ;-) Moc krásná a milá. ♥
    Vivi

    ReplyDelete