Tuesday, June 11, 2013

Random


Poslední dobou se toho děje hodně.. Nějak přestávám cokoliv stíhat a stejně jako u všech ostaních středoškoláků, tenhle týden je pe-kel-nej.
Dávám si teď chvilku pauzu od chemie a přidávám fotky, co jsem v poslední době dělala..

  • jedla jahody a k tomu si dala sojového zajíce (třeba i 3x denně :D)
  • fotila sedmíkrásky
  • sledovala to nechutné počasí a poslouchala The Neighbourhood s nejvýstižnějším názvem písničky..
  • Upekla jsem si borůvkový crumble.. byl výborný a nehorázně sladký
  • vývažila jem to běháním a pestrobarevnou dravou večeří
  • grilovala pstruhy a žraloka ♥
  • fotila se při hodině 
  • přečetla Great Gatsbyho (nemůžu se dočkat až na to půjdu od kina)
  • Upekla si kokosovou buchtu a vypila spoustu zeleného čaje



26 comments:

  1. Hááá tak už vím kdo bude v mým food-blogovým pokračováním! :D <3

    ReplyDelete
  2. Úúžasněj random zase...mam strašnou chuť na všechno!!! :D
    Můžu se zeptat..? Co je sojový zajíc? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to v podstatě sojové mléko v prášku ! Ale vyjde mnohem levněji a je strašně super !!!! :D

      Delete
  3. zase krásný fotky, nečekaně :D
    tak jsem zvědavá jak se ti bude Gatsby líbit, mně se víc líbila knížka než film........i když....ten Leonardo taky není marnej :DD

    ReplyDelete
  4. Fotky sú úžasné! Najviac sa mi páči tá sedmikrásková, tiež by som si niekedy chcela tak odfotiť kvietky, alebo sa o to aspoň pokúsiť, no. A tiež ma dostali tie ryby, proste to ma rozosmialo :D (vzhladom na to že mám teraz na tvári diy "vaječné" pore strips, tak sa mi tvár moc nehýbe :D je to čudné)

    ReplyDelete
  5. Hrozne se mi libi ta 1. instagramova (teda predpokladam, ze instagramova) fotka!:)

    ReplyDelete
  6. aj ja pijem sojoveho zajice tak tri krat denne :D UFF nie som jedina divna :D

    ReplyDelete
  7. milujem tvoje fotky !

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Ty tvoje fotky jsou vždycky dokonalé! Hrozně bych si přála aby jsi takových fotek měla miliardy a já si je každý den mohla hodiny prohlížet!

    ReplyDelete
  9. miluju tvoje fotky:)
    taky už se těším na víkend!!

    ReplyDelete
  10. přesně tyhle pstruhy jsme měli na oběd minulý týden, bože to bylo úžasný <3

    ReplyDelete
  11. tie sedmokrasky su fakt jrasky :D taktiez sa chystam na gatsbyho :)

    ReplyDelete
  12. ja sa vždy teším na tvoj random a ako vždy nesklamal _)

    ReplyDelete
  13. moc pěkný fotky, ty ryby jsou masakr!! :)

    ReplyDelete
  14. Strawberries and milk - perfect combination!

    ReplyDelete
  15. Gatsbyho čtu právě taky a Sweater Weather miluju!:))
    (bájdwej, máš moc milý úsměv)

    ReplyDelete
  16. Ty sedmikrásky mě donutily jít se projít na zahradu. :D

    ReplyDelete
  17. Gatsby je naj naj naj naj kniha a takisto aj film, vrelo odporúčam! :3 ♥♥

    ReplyDelete
  18. Zbožňuju tvoje randomy ♥ a na Great Gatsbyho se taky chystám, viděla jsem film a jsem hrozně nadšená :))

    ReplyDelete
  19. Miluju miluju miluju tvoje randomy :)

    ReplyDelete
  20. amazing blog and beautiful post!!!! visit my blog too it is all about fashion/ lifestyle & dancing;)much love & blessings

    http://truezweta.blogspot.de/

    ReplyDelete
  21. Och milujem tvoje random posty <3 Krásne fotky!

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    ReplyDelete