Wednesday, June 5, 2013

Here comes the sun

(shirt-terranova/t-shirt-hm/pants-promod/bag-topshop/loafers-sportsdirect)




Momentálně si procházím obdobím, kdy prosedím každé ráno, někdy už raději i večer hodinu před skříní a nadávám, že nemám co na sebe. Většinou, když už si na sebe konečně něco vemu, tak se mi to pochvilce přestane líbit a na poslední chvíli, si vezmu něco, co bych si asi jentak nevzala. No tuhle košili jsem našla hluboko ve skříni. Leží už tam rok a já na ní úplně zapomněla tak jsem se konečně rozhodla jí trochu provětrat :) 
Ze by nakonec opravdu přišlo léto ? Upřímně mě z toh oaž pálí oči, když asi po třech týdnech vysvitlo slunce.. 


26 comments:

  1. nádherný outfit!:) krásný fotky, horzně ti to sluší!

    ReplyDelete
  2. ta košile tě náhodou hezky prozářila :)

    ReplyDelete
  3. super fotky! :) konečne slnko! :D

    ReplyDelete
  4. super topánky a náhrdeloník <3
    aj mna dnes pálili oči keď na mňa intenzívne svietilo slnko _D

    ReplyDelete
  5. Moc ti to sluší!:)
    a víš co? já fakt nemám co na sebe!:D

    ReplyDelete
  6. Lovely bag, classy yet practical. I assume that most of the schoolthings fit in there.

    ReplyDelete
  7. krásna košela :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. U nás teda ještě nic nevysvitlo :( A teda, pořádně ti to sluší, košile je super, loafers i kabelka, fakt parádní outfit.

    ReplyDelete
  9. ja som už slnko nevidela dobre dlho ...ale pristane ti to

    ReplyDelete
  10. Košeľa ti pristane! :) a u nás slnko stále nikde :( už aj ja chcem!

    Stray Alley

    ReplyDelete
    Replies
    1. A chcem tvoju tašku ešte! :D

      Delete
  11. To období mám teď taky! :D A to sluníčko závidím :(

    ReplyDelete
  12. to sluníčko bylo osvobozující!košile je moc pěkná:)

    ReplyDelete
  13. Týmto topánkam proste neviem vôbec prísť na chuť

    ReplyDelete
  14. perfektní komabinace zase se v tom uplně vidím!
    a skvělý boty, taky je mám a jsou moje oblíbené <3

    ReplyDelete
  15. Sluší ti to :)

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  16. mám podobnou košili, kombinace červená/bílá/černá se mi moc líbí :) sluší Ti to!

    ReplyDelete