Sunday, June 16, 2013

Healthy vanilla cheesecake swirl brownies


Je neděle poledne, ideální příležitost si něco vynikajícího upíct, než vyrazíte ven, kde je tak krásně!! Znáte taková ta jídla, co stačí vidět a sbíhají se vám sliny? Jedním z nich jsou pro mě brownies.. Spíše čokoláda celkově.. :D Akorát je to něco, co člověk nemůže jíst pořád, jinak by se za pár měsíců asi zdvojnásobil... Minulý týden, jsem na ně dostala ohromnou chut, ale chtěla jsem je zksuit nějak zdravěji, ne jenom máslo cukr čokoláda.. Avokádové u jsem zkoušela (taky vynikající), ale lákalo mě vyzkoušet ty z fazolí... Zkusila jsem to, přidala navrh tvaroh a nikdo nic doma nepoznal... (A to moje rodina je plná odpůrců těhle náhražek zdravé stravy!)

Na brownies budete potřebovat:
1 plechovku červených fazolí, okapaných, opláchnutých vodou
2 lžíce olivového oleje
1 hrnek mléka (já použila sojového zajícem, protože normálního už jsme moc neměli)
1 hrnek celozrné mouky
1/2 hrnku kvalitního kakaa
1/2 hrnku cukru
kypřící prášek
lžička soli
40g rozpuštěné čokolády

Na vanilkovo-tvarohovou vrstvu:
1 tvaroh
1/2 hrnku cukru, z toho jeden vanilkový
1 lžička vanilky
1 vejce

Postup:
Všechny suroviny na brownies rozšlehejte elektrickým mixérem, dokud tam nebudou hrudky fazolí (trvá to něco přes 5 minut. Na pekáč vyložený pečícím papírem naneste asi 4/5 hotového těsta. Vyšlehejte všechny suroviny na tvaroh a přelijte jím těsto na brownies. Potom si vezměte lžíci a naneste jí zbytek čokoládového těsta pravidelně na tvaroh. Z těchto vzniklých "kuliček", které se vám rozlijou po těstě udělejte vlnky tak, že vezmete nůž, zaříznete do jedné z nich a budete s ním "jezdit"  po těstě :)
Pečtě na 180°C zhruba 35 minut


31 comments:

  1. No tak to vypadá úžasně! Až budu mít k dispozici troubu, tak se na to vrhnu :D
    A jak velký je asi ten hrnek na odměření? A kolik dní myslíš, že vydrží brownies dobré?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já používám úplně klasický zhruba 200-250 ml :) A tyhle brownies docela rychle tvrdnou, takže tak 2 dny :/ Ale věř mi, že zmizí rychle :D

      Delete
  2. Vypadá to výborně! Upeču si to co nejdřív!:))

    ReplyDelete
  3. Také mám často pečící neděle :)

    ReplyDelete
  4. dokonalý!! :) zakládám!

    ReplyDelete
  5. Jen jeden tvaroh? :O Většinou na buchtu potřebuju aspoň dva :D

    ReplyDelete
  6. mňam! :) vyzerá to super

    coctailidea.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. uuu to vypadá i zní moc dobře!

    ReplyDelete
  8. wow to by mě nenapadlo, že se do brownies dají zakomponovat fazole! :) super recept♥

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  9. vyzerá to skvele :) ja som sa nedávno snažila upiecť cookies ale moc sa mi nepodarili :D

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Už je na mém to-bake listu..:)

    ReplyDelete
  11. ach no to je úžasneeeeee!!

    ReplyDelete
  12. Páni, brownies s červenými fazolemi? To jsem ještě nejedla ale doufám, že v brzké době okusím:)

    ReplyDelete
  13. Sbíhají se mi sliny :D a když je to k tomu ještě zdravé ...děkuji ti za recept ;-)

    ReplyDelete
  14. na recepty na super sladké veci sa vždy pozerám ako na jeffrey campbell's litas - nikdy ich nebudem mať, ale slintať môžem. :D

    ReplyDelete
  15. Panebože to vypadá úžasne! ♥ Hneď by som si dala!

    ReplyDelete
  16. Vypadá to zajímavě:3 PS: hrozně se mi líbí tvůj styl, seš hrozně zajímavý člověk:-))

    ReplyDelete
  17. Pôjdem to určite vyskúšať :) práve takéto recepty teraz zháňam :D

    ReplyDelete
  18. můžu se zeptat na jakém plechu jsi to pekla? jestli klasický nebo nějaký menší? děkuji :))

    ReplyDelete