Monday, June 3, 2013

Flood


Nechci tu z toho dělat zpravodaj, ale protože je hnusně, pořád prší a povodně je jediná věc o které se mluví, tak jsem se rozhodla přidat pár fotek, co mám z dneška, když mi hasiči zablokovali cestu na smíchovském nádraží, protože stavěli hráze a já musela obejít skoro celé "nábřeží". Je zajímavé, kolik bylo najednou v centru Pražáků a turisti skoro žádní. Jen pár Němek, které se rozčilovaly, že se nemůžou procházet po Rášínově nábřeží... Všude spousta lidí s fotákama nepřetržitě sledující Vltavu, na které se občas objeví chata a nebo kláda. Je to šílený, že jsou povodně už takhle brzo v červnu. Ale nechci Vás tim zahlcovat, jako to dělají úplně všichni, až to ani já už nemůžu poslouchat :D 






33 comments:

  1. Krásne fotografie :3 Mať tu niekde nejaký most blízko, taktiež by som ho pofotila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty seš blbá! komu ae jedná o most? Příště si přečti článek.

      Delete
  2. ach jo :( krásné,ale děsivé fotky...

    ReplyDelete
  3. Je to hrozné co se děje, ale to si nevybereš no

    ReplyDelete
  4. Už od malička mám k vodě veliký respekt, tohle počasí proto opravdu nenávidím!!

    ReplyDelete
  5. chtěla jsem ty fotky pochválit, ale nevím, jestli je to v této situaci dobrý nápad..kéž by to už bylo všechno za náma:)

    ReplyDelete
  6. Je to šílený, snad se nikomu už nic nestane a bude to brzo v pořádku :(
    Ale ty umíš na fotkách perfektně zachytit prostě všechno..

    ReplyDelete
  7. krásné fotky, také jsem dneska chtěla jít fotit do Radotína, ale stalo se mi něco s foťákem. Každopádně, stálo by to asi za to, Radotín je komplet pod vodou, ještě, že bydlím na kopci..

    ReplyDelete
  8. jo,mám ze dneška dost podobný fotky:D a tyjo,taky už si tim přijdu přehlcená, s kamarádama řešíme povodně,doma řešíme povodně, televize řeší povodně... :D jako chápu to žejo, ale všeho moc škodí:D

    ReplyDelete
  9. Nějak nevím, co Ti na to napsat.

    Fotky jsou krásné (jako vždy), ale ta situace je vážně strašná. Ať už to přejde!!

    ReplyDelete
  10. fotky povedené,jsi dobrá fotografka:)No ale už aby toto deštivé období bylo pryč!!!

    ReplyDelete
  11. je to katastrofa,a tvoje fotky berou dech..:(

    ReplyDelete
  12. fotky jsou krásné, ikdyž motiv je smutný...v Praze sice nebydlím,naštěstí pro tyto chvíle (naše řeka je vypuštěná, u nás vše ok, zatím), ale přítel je z Prahy, tak každou chvíli sleduju, kdy sto půjde k nim nebo ne...věřím a doufám, že to brzo opadne, a vše se vrátí do svých kolejí...přeji hodně síly

    ReplyDelete
  13. To je hrozný!:/ To je ted všude když se dívám na tv..naštěstí u nás nic díky bohu!

    ReplyDelete
  14. Dnes jsem to také viděla na vlastní oči, byla jsem ráda že jsem se dostala do práce, doufejme že už to bude lepší!!

    ReplyDelete
  15. u nás v Bratislave je to podobne :/

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  16. Sice je to katastrofa, ale fotky to jsou krasny, hlavne ty cernobily:)

    ReplyDelete
  17. tie fotky maju niečo do seba :)

    ReplyDelete
  18. Fotky se ti moc povedly :) Doufám, že už se brzy udělá hezky!

    ReplyDelete
  19. je to hrozne, dufam ze sa to už nebude zhoršovať....ja som sa dnes bola pozreť na Dunaj a vyzerá to dosť podobne
    ale fotky sú krásne

    ReplyDelete
  20. Perfektní fotky!
    Ale ať už to skončí..

    ReplyDelete
  21. Jsou to krásné fotografie,krásně upravené,jen škoda,že se jedná zrovna o povodně :(
    Je mi líto těch lidí,zvířat o co všechno ti lidé přichází v některých městech.
    Snad to brzy skončí :/

    ReplyDelete
  22. mě se líbí když o tom někdo jen nemluví a přidá i fotky, já jsem asi trochu divná, ale miluju tyhle povoďnové fotky a strašně mě to zajímá :)
    jinak mi bylo docela líto toho jak jsem slyšela, že jedna žena se šla projít do parku a prostě na ni spadl strom u toho se mi fakt zvedly všechny chlupy

    ReplyDelete
  23. Musí to být hrozný, ale fotky jsou zajímavý :)

    ReplyDelete
  24. Nj, je to děsivý, neveselý... Dneska jsem se byla projít kolem a úplně mě z toho mrazilo... :-/ Už aby bylo po.

    ReplyDelete
  25. jsou to krásný fotky vizuelně, ale nehezký tím,že to vypadá hrozně,že všude je voda :( hruza

    ReplyDelete
  26. aspoň ,že tie fotky sú krásne :)

    ReplyDelete
  27. i heard about it - i'm so sorry!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    ReplyDelete
  28. to je hrozný, jsem ráda, že nebydlíme v okolí žádné řeky. je mi všech lidí, které povodeň zasáhla, hrozně líto :/ fotky jsou ale povedený, to se musí nechat.

    ReplyDelete
  29. Těžký říct, jestli se to v tomhle přípdaě hodí říct.. vážně pěkné fotky. Ale je to hrůza. Jsem ráda, že bydlím mimo vodu, všech těch lidí, co to zasáhlo, je mi strašně líto.

    ReplyDelete