Thursday, May 23, 2013

What's in my make-up bag


Mno, řeknu vám upřímně, že žádnou kosmetickou taštičku nepoužívám, zkrátka se mi všechno válí po kabelce nebo v šuplíku v koupelne :D Každopádně když už někam musím jet, beru si tuhle tygrovanou taštičku od lancome. Stará jak jeruzalém, ale slouží dobře. Navíc se do ní všechno vejde úplně s přehledem.

Řasenky. Momentálně používám tyhle dvě (růžová je Yves Rocher Mascara colume deploye a černá od Bourjois Paris Voluma glamour max). Právě ta od bourjouis je moje nejoblíbenější a objem dělá největší ze všech, co jsem kdy vyzkoušela. Samozřejmě pouívám i kleštičky na řasy. Klasika :)
Tužky na oči používám jen občas, ale všechny mám od Avonu a naprosto mi vyhovují. Totéž platí i o tužkách na obočí, se kterým stále bojuju, protože moje obočí nemá tvar, jaký bych chtěla a začíná asi o centimetr dál než bych potřebovala :D.
Tekuté linky, to je dlouhý příběh, ale momentálně mám ty nejobyčejnější ze Sephory a jsou super. Vydrží celý den, nerozmažou se a jsou černočerné.
Make-up nebo pudr se snažím už dlouhou dobu nepoužívat. Nosím je jen v případě nouze, protože mi vždy zhorší pleť. Místo nich mi stačí korektor pod oči (tento je ze senzaboxu kdysi davno od Lavery) a občas bronzer/tvářenku od oriflame.
Rtěnky jsou u mě nová závislost. I když je nakonec nosím jen zřídka, protože mě štvě, že vždycky skončí na zubech (těm trikům, jak tomu předejít nemůžu přijít na kloub. Právě kvůli tomu jsme si zamilovala Benetint of Benefitu. Nepoužívám ho na tváře, ale na rty a vypadá to krásně přirozeně a nemusíte se bát, že všude budete mít obtisky.


A jaké kosmetické vychytávky používáte vy ? Máte nějaké tipy, jak udržet rtěnku na místě bez toho, aby obarvila zuby ?

ASK.FM | TUMBLR | PINTEREST | BLOGLOVIN | INSTAGRAM


21 comments:

  1. Miluju takovéhle články!:) Já ve své "makeup bag" jen pudr a rtěnku, všechno ostatní na obličeji musí po celý den zůstat tak, jak jsem ráno nalíčila:D :)

    ReplyDelete
  2. Tie rúže majú krásne farby :) a ja veľmi so sebou kozmetiku nenosím, ak tak, len make up alebo rúž :)

    GIVEAWAY
    Oasap GIVEAWAY

    ReplyDelete
  3. Ty rtěnky mají fakt krásnou barvu!! :)

    ReplyDelete
  4. nechávám se tím inspirovat:). a ty rtěnky?uá hned bych je brala! :)

    ReplyDelete
  5. Ty rtěnky jsou skvělý!!:)

    ReplyDelete
  6. Skvele som sa inšpiroval! Milujem taketo članky :)

    ReplyDelete
  7. rtěnky jsou super :)
    já teda nejčastěji používám bb cream a jinak sem tam řasenku a jsem spokojená celkem s obyčejnou od essence podle ostatních dělá zázraky :)

    ReplyDelete
  8. miluju rtěnky, ale sama se je bojim nosit, protože by na mě všichni divně čuměli:D sem nevěděla že používáš kleštičky na řasy!:O:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jen když stíhám :D ale je poznat rozdíl, protože moje řasy jsou rovný jako prkna :D

      Delete
  9. Moje obočí mě taky dost štve ;D Jinak s těma rtěnkama ti moc neporadím ;( A taštička vypadá dobře :)
    Nechtěla bys navzájem sledovat? :)
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Ja bojujem s obočím,používam naň ceruzku, ale stále to nieje ono, inak žiadne špeciálne vychytávky nemám :) A rúže vôbec nepoužívam tak neviem :(

    pozývam všetkých na giveaway : http://lollylucker.blogspot.sk/2013/05/oasap-giveaway.html :)

    ReplyDelete
  11. žádné vychytávky nepoužívám, jen ty kleštičky na řasy (a na to samozřejmě řasenku, jinak jsem jak bez očí :D). V poslední době se ale maluju čím dál méně, dřív jsem si dávala záležet na stínech, teď jen naplácám makeup, obtáhnu obočí, dám řasenku a konec..:D

    ReplyDelete
  12. Já makeup, pudr, řasenka - hotovo...:D Já naštěstí mám obočí přirozeně úhledné, takže s tím nemám problém...:)

    ReplyDelete
  13. ten bronzer je prý fajn, a je i v krásném balení! :)

    ReplyDelete
  14. Rtěnku můžeš zafixovat transparentním pudrem, díky tomu vydrží na místě, o hodně déle. Ale jestli neobarví zuby, to nevím .-)

    ReplyDelete
  15. I love those lipsticks! The colors are so gorgeous. I am so glad I came across your blog! I love the design and this post is wonderful! I will definitely be following you n bloglovin. Happy Friday Darling! xx. McKenna Lou
    www.lynnandlou.com

    ReplyDelete
  16. Máš super fotky co máš za foťák? :)

    ReplyDelete
  17. myslím, že se říká Metuzalém :D, ale třeba si to tak chtěla:)))
    vždycky, když vidím takhle ty vybavené taštičky, tak se směju těm svejm, jak toho mám milion, ale všechno je to vypatlaný.

    ReplyDelete
    Replies
    1. joooo a nojo :D máš pravdu :D ono to zní skoro stejně :D

      Delete