Thursday, May 2, 2013

This week


 Tento týden jsem došla ke spoustě závěrů:

  • období jahod je zkrátká zároven období nejpestřejších snídaní a svačin ♥ 
  • jsem hroznej narcis :D 
  • moje kuřecí roláda se špenátem a nivou se babiččinýmu králíkovi se špenátem a bramborovýma knedlíkama nikdy nevyrovná :D 
  • majáles je prostě nejlepší studentská akce, ikdyž mě to stálo modřiny, rýmu a conversky (tyhle boty jsem si nakonec nevzala, protože jsem našla hooodně staré conversky, které jsem, když jsem přišla hodila ještě před barákem do popelnice a bylo :D) Byli jste?
  • jaro je nádherné ikdyž prší a je hnusně
  • když nemám Jack Daniel's tričko, holt si musím vyrobit aspon tašku, abych byla děsně cool.. To mi připomíná, že plánuju dělat plátěné tašky na objednávku, až zvládnu všechno vyfotit a sepsat .. Líbilo by se vám to ? :) 
  • už jsem 18. den bez mého iphoneu a stále žiju ! ikdyž občas mám na krajíčku :D 




38 comments:

  1. mnaam ta první mnamka!<3 krásný fotky:)

    ReplyDelete
  2. mňam!
    taky jsem narcis, a miluju špenát

    ReplyDelete
  3. Ooo, taška Jacka bude určitě skvělá!

    ReplyDelete
  4. Ja som tak posadnutá tvojimi fotkami ! :)

    ReplyDelete
  5. u první fotky jsem uslintla, druhá je boží, třetí a čtvrtá? prostě jídlo♥ pátá je wow, ty boty! šestá je prostě awesome a sedmá hned taky, to bude skvělá taškaaa!

    ReplyDelete
  6. joo, taky mám období pestrých jídel!
    Nádherné fotky, kočko :)

    ReplyDelete
  7. mňam všetko to jedlo :O

    ReplyDelete
  8. krásné fotky!boty jsou nádherný a jahody s cereáliemi vypadají velmi chutn+)

    ReplyDelete
  9. Achjoooo, ty jsi tak strašně hezká, to mi nedělej! :o
    A ta poslední taška? Nádherná! Taky plánuju takovou už dlouho vytvořit. To si předklesluješ jen podle oka?

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. zase skvělý fotky :) a na Majáles letos asi poprvé po třech letech nepůjdu :(

    ReplyDelete
  11. ten nápad s plátěnýma taškama je úžasnej :)určitě bych měla zájem! :)

    ReplyDelete
  12. taky si chci vyrobit bílé triko jack daniels!
    a majáles je vždycky strašně šílená akce teda u nás aspoň :)

    ReplyDelete
  13. och.. jak je možné, že jsem na tvůj blog narazila až teď?!! máš tu skvělé fotky.. i články ;))

    ReplyDelete
  14. já nevím, jestli tě zabít za ty úžasný fotky nebo za to úžasný jídlo! <3

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. to jídlo, ty fotky, ta taška Jack Daniels - je to perfektní opravdu, jsi jedna z mých nejoblíbenějších blogerek:)

    ReplyDelete
  17. Úžasné fotky ! :) Hrozně se mi líbí ty boty !!

    ReplyDelete
  18. Já jdu na majáles do Brna a děsně se těším :) A to jídlo zas vypadá tak dobřee!

    ReplyDelete
  19. Nádherné fotky! <3 A ty jahody! už se těším na ráno, až si je také dám k snídani :)

    ReplyDelete
  20. Perfektné fotky!! S tými jahodovými raňajkami s tebou naprosto súhlasím! <3 A tá taška vyzerá skvele!! Určite by si ich mala vyrábať aj pre nás ;)

    ReplyDelete
  21. najlepšie raňajky ! :)

    ReplyDelete
  22. takéhoto narcisizmu nikdy nie je dosť :D a celkom som vyhladla

    ReplyDelete
  23. tá taška, tá taška, tá taška!!! skvelý nápad.

    ReplyDelete
  24. závidím Ti tvůj um :) já se pustit do takového nápisu na tašku, tak to dopadne špatně :D takže bych Tvou nabídku i ráda využila :))

    ReplyDelete
  25. great shots, great food <3

    ReplyDelete
  26. Týýjo ! úplně koukám na ty fotky ! Jsou úžasné ! Jsi moc šikovná fotografka, jestli jsou ty fotky teda tvoje :)) (y)

    Rozjíždíme nový blog a uvítali bysme nové čtenáře ;)
    Zanechte prosím komentář :)**

    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/2013/05/zluty-doping.html

    ReplyDelete
  27. Fotíš bezvadně! :) HLAVNĚ TY JAHODY! :) Čekají na mně ve špajzu. :D

    ReplyDelete