Thursday, May 30, 2013

Random


Přijde mi, že randomy přidávám častěji a častěji, tak doufám, že Vám to moc nevadí :)


  • Konečně se mi vrátíl ♥, a proto jsem zpátky na instagramu (už nebudu dělat články, kam budu dávat jenom je a rovnou to spojím do podobných článků, jako dnes)
  • Krásná chvilka, kdy konečně přestalo rpšet a vysvitlo slunce
  • Moje nejmilejší snídaně. Už je to docela nuda jí pořád fotit, ale já jí mám skoro pořád. Půlka bílé holandie, lžíce tvarohu, nastrouhané jablko, banán, musli, kukuřičné lupínky, chocapic a k tomu kousek rittersportky a kafe.
  • Nemoc focení nohou.
  • Nechť je všechno cvočkované.
  • Nudila jsem se na poště.
  • Trénuju na půlmaraton na příští rok :D A trochu jsem si natáhla lejtko. 
  • Moje nové mimčo aneb k mému růžovemu tangle teezeru se přidal i tehle kompaktní zlatý od Terezky 


25 comments:

  1. Randomy jsou bezva! a běhání taky.

    ReplyDelete
  2. aaaa jak můžeš uběhnout tolik kilometrů? :D se svýma 5 tě můžu jen obdivovat :D

    ReplyDelete
  3. 14,6 kilometrů? :O Blázne! :D Krásné fotky, moc se mi líbí ta druhá♥
    Nikus

    ReplyDelete
  4. ten běh je super! já zatim běham jen šest, ale už se těšim až to budu mít na deseti a výš :3 :D

    ReplyDelete
  5. miluju tvoje fotky:) týjo, jsi borka! já běhání miluju, ale s tou vzdáleností tě fakt obdivuju:)*

    ReplyDelete
  6. tvoje randomy sú úplne skvelé! :)
    keď sa tak pozerám na tvoj instagram, uľavilo sa mi, že nie som jediná, čo si stále fotí nohy :DD

    ReplyDelete
  7. Iphone 4s biely, podla mňa najkrajší mobil :)

    ReplyDelete
  8. 14 kilometrů! Ty seš dobrá!!

    ReplyDelete
  9. Ty balerínky jsou boží! :))

    ReplyDelete
  10. balerínky sú krásneˇ:) .. 15 KM!! to si sa teda riadne prebehla

    ReplyDelete
  11. taky mám ten cestovní TT, miluju ho :-3 :-D

    ReplyDelete
  12. krásné fotky, loafers jsou nejlepší)

    ReplyDelete
  13. tvoje random nikdy nenudia :)

    ReplyDelete
  14. ta snídaně! chápu to, já když si něco oblíbím, je mi jedno,že to mám každý den:D

    ReplyDelete
  15. Jsi dobrá, že tak běháš, 14 km, krása. :-) A úžasné loafers!

    ReplyDelete
  16. máme stejný boty a jsem ráda, že je iphone zpět!

    ReplyDelete
  17. Super fotky, a tie raňajky ach! <3 kiežby sa mi chcelo si také tiež ráno niekedy spraviť :D

    ReplyDelete
  18. Kdybych tak uměla běhat ! :DDD

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  19. ó, iPhone! malá-veľká závisť :P.
    a super fotky!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  20. Já mám randomy moc ráda:)

    ReplyDelete
  21. jéj! vítej mezi majitele těchhle božích botiček :D naprosto je miluju - bačkůrky!

    ReplyDelete