Monday, May 13, 2013

Random


Protože neustále prší (zemědělci slaví, ostatní truchlí nad durch promočenou nově koupenou obuví), tak nějak není příležitost moc fotit. Můj foťák je ale stejně neustále přeplněn všemožnýma fotkama.. :D Třeba jako tyhle. Doufám, že vás ještě neomrzely. 

  • Moje lennonky z vietnamské tržnice.. ani trochu mi nesluší, ale jsou fotogenické :D 
  • Včera jsem byla pomáhat na maratonu a rozdávat běžcům banány abych nasála tu správnou atmosféru. 
  • Miluju tyhle čokoládky i přes to, že mi zůstávají v zubech klidně i celý den :D 
  • Samospoušť 
  • Nutella která mi vydržela zhruba 14 dní. S banánem je nejlepší. To samé s burákovým máslem..
  • Zatím si od začátku roku píšu poctivě "deník".. Těším se až si ho na konci roku přečtu a budu se všemu smát :D .. A rittersportka se zeleným čajem.. ideální odpoledne



PS: jsem ráda, že jsem tolik lidí namotivovala k běhání mým předchozím článkem. Příští rok se sejdeme na (půl)maratonu!

32 comments:

  1. nutela s banánem je to nejlepší jídlo na světě! :-D

    ReplyDelete
  2. Toblerone ♥ Nutella s banánem a jahody ♥ Super fotky !

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. zase máš nejlepší fotky, nečekaně :)
    já bych běžcům nic nedala a všechny banány jim sežrala! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ono jich taky několik krabic zbylo, tak jsem si několik trsů vzala :D (stejně by je vyhodili! :D)
      děkuju :)

      Delete
  4. jak ses dostala k tý brigádě na maratonu? :D tam chci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. šla jsem tam jako dobrovolník a většinou se před těmito akcemi dá přihlásit přes dotazníky :)
      https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=cz&formkey=dF9vTy1uZHkyQ2xZTDAxdTVFTmhFSmc6MA

      Delete
  5. prvá fotka je supeeer :))
    teda tieto tvoje randomy su super

    ReplyDelete
  6. Nutella 14 dní? No tak to závidím! :-D

    ReplyDelete
  7. ty brejle ti teda sluší a né, že ne!

    ReplyDelete
  8. krásné fotky! jako vždy:)

    ReplyDelete
  9. jo, lenonky, taky pořád nevim, jestli mi sluší, nebo v nich vypadám jako magor.
    A na maratonu (pražském, pro případ že byl i nějaký jiný, jsem nesportovec..) hrála kapela mých kamarádů.

    ReplyDelete
  10. och♥ tvoje fotky ma vždy dostanú :D

    ReplyDelete
  11. Ta první fotka je luxusní! Mmmm a nutellu už jsem neměla pěkně dlouho, hodila by se, na obalení nervů :D

    ReplyDelete
  12. Ty fotky jsou nádherné! A to jídlo - absolutně nejlepší! <3

    ReplyDelete
  13. dávať bežcom banány, to je super! a čiernobiela fotka na lúke, cute. <3

    ReplyDelete
  14. Burákový máslo je nejlepší
    a ty tvoje fotky jsou naprosto úchvatný, kam se hrabu!

    ReplyDelete
  15. Brýle jsou skvělé. Chleba s burákovým máslem a banánem? Nikdy jsem to nedělala, ale včera jsem si dělala k snídani lívance s burákovým máslem a banánem . Bohužel mi to přišlo takový mdlý, a proto jsem ji radši vyměnila za kyselou marmeládu. Jinak nevím jestli znáš joy the baker. Pro mě snad ten nejlepší food blog. http://joythebaker.com/

    ReplyDelete
  16. Brutálne dobré fotky ako vždy! :°)

    ReplyDelete
  17. ÚÚ mňam! Krásný fotky :)

    ReplyDelete
  18. náhodou vypadáš uplně božsky!!
    a tohle je jediná čokoláda, kterou mám fakt ráda snad ve všech variantách :)

    ReplyDelete
  19. jsi skvělá :) čokoláda <3

    ReplyDelete
  20. rozprávkové fotky a tie lenonky Ti náhodou seknú ;)

    ReplyDelete
  21. perfektní fotky.. :) a ten chlebík s ovocem bych si dala moc ráda!

    Život malé Marti

    ReplyDelete
  22. jak ja miluju randomy..lennonky jsou bezva ♥

    ReplyDelete
  23. Tvoje random me vzdycky bavi!:P

    ReplyDelete
  24. Já bych se chtěla zeptat, kde jsi sehnala ten deník, protože je úžasný :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. deník je od Moleskine :) A je to diář 2013, takže už nevím, jestli ho budou mít :( zkus kouknout na jejich strániky

      Delete
    2. Děkuji moc, podívám se :)

      Delete