Sunday, May 26, 2013

Půl tisíce


Dneska když jsem otevřela blogger a viděla číslo 501 tak jsem měla šílenou radost! A to i přes to, že venku je tak hnusně, že by ani psa nevyhnal. Sice jsem zase prošvihla to kulaté číslo, ale představa, že mě čte více než půl tisíc čtenářů (tolik lidí snad dohromady ani neznám) mě naplnuje štěstím a neskutečně motivuje k tomu pokračovat a přicházet z něčím novým. ♥ Blog mi hrozně dal i naučil. Bez něho bych nezkoušela tolik nových věcí, nepoznala spoustu lidí a určitě nefotila tolik jako fotím. Doufám, že vás nepřestanu bavit a můj blog bude jedině lepším ! 
Děkuju všem mým milým čtenářům ! ♥






26 comments:

  1. Moc Ti to přeju :) tenhle blog mě s jistotou NIKDY nepřestane bavit <3

    ReplyDelete
  2. Gratuluji k tak krásnému číslu! :)
    Nikus

    ReplyDelete
  3. Gratulujem a ty si to zaslúžiš!

    ReplyDelete
  4. Krásné číslo, jen tak dál :) Gratuluju :)

    ReplyDelete
  5. Však si to moc zasloužíš! <3 mimochodem, včera jsme s Martinkou fotili kapky na okně auta, máme úplně stejnou fotku :))

    ReplyDelete
  6. wow!gratuluji, a tvému blogu i tobě přeji jen to nejlepší
    je fajn, že díky nám máš větší chuť blogovat)

    ReplyDelete
  7. Gratulujem a pekné fotky :) Joj, tiež by som chcela toľko sledovateľov :3

    ReplyDelete
  8. Jsi skvělá, doufám, že se k tomu jednou taky dopracuji :) Hodně štěstí do budoucna!

    ReplyDelete
  9. obrovská gratulace!! zasloužíš si těch čtenářů mnohem víc :)*

    ReplyDelete
  10. Gratulujuu!! Tvůj blog je skvělej :)) Vsadila bych,že se dočkáš tisícovky :)

    ReplyDelete
  11. gratulujem veľmi :) tvoj blog si to zaslúži, teda TY si to zaslúžiš :)

    ReplyDelete
  12. gratulujem, ale ani sa nedivím... si skvelá! ;-)

    ReplyDelete
  13. Velká gratulace! A je to zasloužené! :))

    ReplyDelete
  14. gratuluji, jen tak dál! čtenářů budeš mít časem určitě mnohem víc, protože ty tvoje fotky jsou hrozně pěkný a strašně ráda se na ně dívám, určitě nejsem jediná, vždyť je nás už přes 500!!!!<3

    ReplyDelete
  15. You have a lovely blog xo

    www.theclothesmaiden.com

    ReplyDelete
  16. přeju Ti ještě minimálně jednou tolik čtenářů :))

    ReplyDelete