Wednesday, May 1, 2013

Pattern


(leggings- c&a / jacket-? / sweatshirt-f&f / t-shirt,bag - h&m / shoes - baťa)

Bylo období, kdy jsem si říkala, že legíny nikdy nosit nebudu. Zlom nastal asi před měsícem a já si libuju v pohodlnosti... Hrozně se mi totiž líbily vzorované kalhoty, ale těch, co prodávali v českých obchodek, byl ovšeho všude asi 10 a šance, že v nich nepotkáte někoho na ulici velice malá.. Legín je naštěstí víc a já se chystám sbírku rozšířit .. Co vy a legíny, nosíte a nebo odsuzujete? 

22 comments:

  1. legíny nenosím, ale tobě moc sluší :) odsuzuju je jen na slečnách s desítkama kil nadváhy, to potom opravdu není hezký pohled :D

    ReplyDelete
  2. Krásný legíny! Já je zatím nenosím, ale hrozně se mi líbí na ostatních♥
    Nikus

    ReplyDelete
  3. som na tom rovnako,niekedy som žiadne nenosila a teraz už mám troje :) určite by som prijala ešte takét aztécke alebo kvetinové :)

    ReplyDelete
  4. ty legíny jsou skvělé :) já nosím legíny strašně ráda, jsou o dost pohodlnější než normální jeany nebo kalhoty a mnohdy také zajímavější .)

    ReplyDelete
  5. já legíny nenosím, žádné nemám :) A tyhle jsou skvělý!

    ReplyDelete
  6. Pekný outfit, tie legíny sú super! :°)

    ReplyDelete
  7. Tiež som si kedysi hovorila, že ich nosiť asi nikdy nebudem, ale už pár v šatníku mám a vždy, keď sa chcem cítiť čo najpohodlnejšie, siahnem po nich :) nejaké vzorované by sa mi tiež hodili, v najbližšej dobe sa plánujem poobzerať po nejakých kvetovaných, keď už je tá jar! :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  8. najprv som bola antilegínová, teraz mám jedny, ale mám ich rada.:)) tie tvoje sú supeer.

    ReplyDelete
  9. Máš boží legííny! :)

    ReplyDelete
  10. krásny úsmev :) a super legíny

    ReplyDelete
  11. ja som tiež nemala rada legíny..ale pohodlie je pohodlie :D tieto vyzerajú super a ešte som v nich nikoho nevidela :))

    ReplyDelete
  12. máš velký štěstí, že si to se svýma nohama můžeš dovolit. :) protože tyhle vzorovaný věci nohám zrovna dvakrát nelichotí. :)

    ReplyDelete
  13. Super legíny, já na ně nemám odvahu. :)

    ReplyDelete
  14. ty legény jsou vážně super:)

    ReplyDelete
  15. Mít na legíny postavu tak je nosím..
    Sluší ti!:)

    ReplyDelete
  16. působí na mě jako klasické kalhoty, legíny mi v podstatě nevadí, pokud nejsou průhledné a slečny je i přesto nosí jako klasické kalhoty. tyhle vypadají moc dobře, tyhle vzory se mi líbí.

    ReplyDelete
  17. you look great :)
    would you like to follow each other? let me know! <3

    www.lusciousstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. nosíííím! a miluju!
    ale kamarádky je odsuzují a dělají si ze mě srandu :D

    ReplyDelete