Wednesday, May 15, 2013

Let's get studded


Dneska tu mám něco pro ty, co stejně jako já podlehli cvočkovanému šílenství. Cvočky na košilích, botech, kalhotech, kabelkách, mikinách, šortkách a dokonce i na podprsenkách. V obchodech se mi ale většinou tyhle cvočkované věci moc nelíbí a nebo jsou až přehnaně drahé. To byl důvod, proč jsem si, když jsem konečně porazila obavy z nakupování z ebay, objednala hned cvočky, počkala než dorazí z daleké asie a pak si mohla ocvočkovat úúplně všechno.
Zatím jsem si ocvočkovala jenom dvoje kratasy a košili, ale rozhodně nekončím :D

Pro ty, kteří na ebay nakupují mám tip na prodejce, od kterého jsem si cvočky koupila já.  Najdete je tady. Přišly mi do 3 týdnů a 100 kousků stálo něco přes 50,-. 
Jinak zde samozřejmě najdete neskutečně moc tvarů a barev... Cena je většinou stejná nebo podobná, liší se hlavně v poštovném. 

Co vy? Podlehli jste cvočkové mánii?



24 comments:

  1. A kdo ne? cvočky jsou super oživení<3 Krásný kratase!

    ReplyDelete
  2. tyjo, cvočky také sháním! Supr!

    ReplyDelete
  3. Ja zatiaľ nemám ocvočkované asi nič, ale chystám sa, keď bude viac času :)

    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  4. Ta vínová s černými kratasy je užasná. S těmi cvoky jsou super. :)

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Sooooo cute ^.^
    Love your blog!

    ReplyDelete
  6. úžasné!! asi se taky konečně přestanu bát a něco si z ebay objednám :D :)

    ReplyDelete
  7. na ebayi je hodně prodejců co mají poštovné zdarma a sto cvočků stojí třicet korun, takže tomu dávám taky přednost před předraženým ocvokovaným oblečením z obchodů, které bude mít každý druhý..

    ReplyDelete
  8. Sháním, sháním...:)
    Úžasné! :)

    ReplyDelete
  9. LOVE IT! Fakt božský, inspirativní!

    ReplyDelete
  10. Vypadá to super!:-)

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Veľmi pekné a ďakujem za tip, 100 kusov za 50 korún je dosť dobré.
    Prosím ťa, koľko ťa vyšlo poštovné ? :°)

    ReplyDelete
    Replies
    1. v tom je zahrnuto i poštovné :) 30 korun za cvočky a nějakých 24 korun poštovné :)

      Delete
  12. Já přímo miluji cvočky..ale viděla jsem je jen v H&M a tam jich bylo pár za 99..:(

    ReplyDelete
  13. ó ano, cvočková mánie♥

    ReplyDelete
  14. já bych je brala, ale nemám ebay a naši mi ho snad do 18 nepovolí :D

    ReplyDelete
  15. Prvé šortky sú parádne ! ♥ A pekný obrázok v záhlaví ! :)

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway ! :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    ReplyDelete
  16. Cvočky jsou fajn,dřív se mi strašně líbily,ale teď už mě to nějak přešlo.

    ReplyDelete
  17. Miluju ebay i cvočky, taky jsem si z tama objednávala a cvočkovala :) Povedlo se ti to!

    ReplyDelete
  18. juu super tip!:) teď budu mít obodcovaný všechno oblečení:D

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  19. Ocvočkovala jsi je moc hezky. Líbí se mi, že jsi to nepřeháněla :)

    ReplyDelete
  20. na kraťasech to vypadá fakt užasně :)

    ReplyDelete